-->

13 Mei 2012

UntuK MeNciNtaiMu..

Assalammualaikum..
apa kes tetiba tajuk entry jiwang bukan main lagi..
xdelahh Untuk Mencintaimu ni adalah lagu okey..suke plak lagu ni hahaha..
lagu ni dari seberang nyanyian Band Seventeen...jom layan lirik dan video lagunya kat bawah nih..sweet je lagu nyer...lalalala ^_^

Lirik Lagu Seventeen – Untuk Mencintaimu
apa yang harus aku lakukan
untuk membuat kau mencintaiku
segala upaya tlah kulakukan untukmu
apa yang harus aku temukan
untuk membuat kau menyayangiku
inilah aku yang memilih kau untukku

reff:
karna aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah
dan takkan berhenti mencintaimu
ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu
repeat reff
seumur hidupku, setulus hatiku
ooohhhh


9 ulasan:

  1. Mesti hati miss banu berbunga2 ni kan. :)

    Psst, xjeles ke tgk zizan dengan sarimah tadi..?hihihi

    BalasPadam
  2. Mesti hati miss banu berbunga2 ni kan. :)

    Psst, xjeles ke tgk zizan dengan sarimah tadi..?hihihi

    BalasPadam
  3. beriya la nk bace..rupenya laguu... hihihi..saspen sajork..(^_^)

    BalasPadam
  4. oh lagu ni. teringat member yg suka layan lagu ni ms frust ngn awek. hikhik..

    BalasPadam
  5. cik Nur-hahaha x rasa jeles langsung sarimah ngan zizan kat melodi tadi hehe sbb nmpk zizan ngan sarimah mcm kakak dan adik jer..haha saya jeles zizan ngan teeeetttttt terutama tang part die bawa topeng iron man tuh masuk SS ahaha

    sweety-suspen kan..tuh yg buat tajuk gitu nak bagi ramai suspen hihihi

    Chic Na-lagu ni sesuai utk semua terutama utk org yg cintanya tak berbalas atau cinta bertepuk sebelah tangan..haha

    BalasPadam
  6. quote kat baqah tu, ai boleh tahan pedas jugak. terasa ni terasa. ki3 :P

    BalasPadam
  7. ada kaitan ke lagu ni dengan penulis entri ni?jeng..jeng..jeng..

    hihi

    nanti baca entri ni dear :)
    http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/05/nak-tambah-geng-segar-follower-tak.html

    BalasPadam
  8. oh lagu jiwang rupanya..heeee

    ni mesti hati tengah berlagu riang ni..hee

    BalasPadam
  9. mencintai sapa tu kak??haha

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017