16 Jul 2012

SiapaKah yg Akan Menjadi JuaRa MasterChef SeleBriti??


Assalammualaikum...
Debaran terasa cewaah macam aku plak yg masuk bertanding kahkahkah..
Final MasterChef Selebriti malam ni..Siapakah pilihan korang?antara Dato Fazley ngan Angah Raja Lawak..rasanya ramai yg menjangkakan Dato Fazley yg menang kan..tapi mana la tau Angah mampu buat kejutan..dia sampai ke final pun dh buat ramai yg terkejut kan sbb x sangka angah dpt masuk final kan =) episod semalam aku menjangkakan Soo Win Ci atau Juliza yg akan ke Final tapi sangkaan aku meleset bila Angah yg masuk..by the way aku happy gak Angah masuk nmpk laa ceria sikit final Masterchef tuh hehehe..cayalah pelawak pun terror masak tau..

Kalau bandingkan Personaliti D.Fazley ngan Angah mmg berbeza sbb D.Fazley nampak cool,tenang,yakin n pendek kata sweet laa..manakala Angah pula Ceria,kelakar,gila2 n mmg kecoh gitu..dua personaliti yg berbeza bakal bertanding siapa yg masak lagi sedap...haha

Kalau tgk iklan utk episod final tuh nampak Angah dan D.Fazley hanya sorang2 didapur dan memasak semua hidangan..berbeza dgn MasterChef yg terdahulu yg masa Ezani menang tu..diorang masak sambil ditolong oleh rakan2 yg lain..fuhh harap final malam ni best la kan..hehehe..
suspen jer..tapi aku pun mcm org lain gak yg menjangkakan Dato Fazley akan menang mlm ni berdasarkan rekod cemerlangnya dlm MasterChef Selebriti ni..apa pun kita tunggu mlm ni sape yg kena kan... ^_^
VS

Who Will Win?????


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

20 ulasan:

are_lin@yu berkata...

terkejut angah masuk kalah juliza tu..hihi..tapi nama pn rancangan tv kan..hehe..dato' fazley kot ;-)

Masha Meisters berkata...

hehe...nbak sokong Dr fazley la....kikiki

CINTA UNTUK KITA berkata...

klau tgok pd pujian n prestasi dr chef juri, fazley yg akan menang.. tp klaubtgok pd khndlan angah pun bleh jgk menang..entah la..:)

~Sweet Honesty~ berkata...

sweety sokong dr fazley yg menang..hhuhuuhu

Si Matatajam berkata...

M rasa dato fazley... Tp Angah pun tak krang hebatnya kan!

Deq's Qienz berkata...

tak tahu la..rasanya dapt kt dr fazley kot..hukhuk

Solehah Shamsuddin berkata...

solehah sokong dua2 sbb xtau mne satu yg akan menang.hehe tp solehah sokong dato fazley lbih lg la.da yg gtau angah yang akan menang nanti.solehah pn xtau kesahihannya.pe pn tggu mlm ni ye.hehe

Solehah Shamsuddin berkata...

solehah sokong dua2 sbb xtau mne satu yg akan menang.hehe tp solehah sokong dato fazley lbih lg la.da yg gtau angah yang akan menang nanti.solehah pn xtau kesahihannya.pe pn tggu mlm ni ye.hehe

Ikmal berkata...

Assalam, aku harap Angah dapat juara MasterChef... heheheh

izan mama mia berkata...

tak sabar tgg malam ni..hihi

dyabunga berkata...

fazley kot yg menang

Wanieys berkata...

sokong dato' fazley...nasib bukan juliza yg masuk final huhu

Deqla manjew berkata...

deqla nk vote dato' fazley.. hihi... padahal tak pernah tengok pun.. hahaha

Chic Na berkata...

of cos la dr fazley. hihi.. :)

Dieyna berkata...

nak tunggu result je.. hehe

Aine Ainun berkata...

Dato fazley kan kan kan....

Arina Shamsul berkata...

pemenang dah muktamat..dr fazley..ngeee..

Yumida berkata...

yeah...dr. fazley menang..tahniah utk nya...sweet la wife dia...adik dia sebijik cam dia...rambut dia bez..ade zig zag lg

ieedaz @ mama_isha berkata...

mmg dah jangka dato fazley menang!! suke~~

Cik Nur berkata...

miss banu, kenpa fazley tu mcho sgttt..? kihkihkih...!

Related Posts with Thumbnails