-->

27 Jul 2012

AkhLak seBaGai MusLiMah..

Sumber-Facebook
Renung-Renungkan =)

13 ulasan:

  1. hhaahha..pic yang first tu mesti malu gila kan?hahaha

    BalasPadam
  2. haha.. yg no 2 tu terbaikkk... amekawww! skali b***i daaaa.. ish2...hrp muka je cun melecun.. no 1 tu kekasih halal saja yer boleh pelok2 gitu..awas ya! hihi

    BalasPadam
  3. nak tegelak pun ade..
    air kuar kot hidung terus..hihih.
    apapun komik ni, mmg beri pasanan yg baik..

    BalasPadam
  4. jg adap...sayang..pakaian dah ok..adap budi bahasa lak xder..itulah agaknya mesej nak disampaikan....betul tak miss banu??

    BalasPadam
  5. Wahahaa..nk tgelak tp geram pon ader sabo jelahh..bhs kasaq betoi..

    BalasPadam
  6. Tak tahan pic yg last tu.. Tak sangka la kasaqnya bahasa sampai camtu...

    BalasPadam
  7. haha pic yg first tu lawak la..malu tu di reject!!kahkahkah
    yg pic no 2 tu mmg tak senonoh tu..
    pakai nye pon tak de la molek sgt cuma kepala bertudung je.hihihi

    BalasPadam
  8. hahaha.. lawak tapi mesej tu sampai. malu la jd perempuan macam tu.

    BalasPadam
  9. hahaaha..gilerr lawak katun nehh.. hahaha

    BalasPadam
  10. JOM JOIN CONTEST SAYA
    http://anakjati-kedah.blogspot.com/2012/07/contest-1st-timesaya-nak-kad-raya-dari.html

    BalasPadam
  11. haha betul2 semua tu..mmg de je org cmtu..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017