27 Jul 2012

AkhLak seBaGai MusLiMah..

Sumber-Facebook
Renung-Renungkan =)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

13 ulasan:

dyabunga berkata...

hhaahha..pic yang first tu mesti malu gila kan?hahaha

SunnyFunny berkata...

terbaek !

:)

are_lin@yu berkata...

nice info dear ;-)

Deqla manjew berkata...

haha.. yg no 2 tu terbaikkk... amekawww! skali b***i daaaa.. ish2...hrp muka je cun melecun.. no 1 tu kekasih halal saja yer boleh pelok2 gitu..awas ya! hihi

Cik Nur berkata...

nak tegelak pun ade..
air kuar kot hidung terus..hihih.
apapun komik ni, mmg beri pasanan yg baik..

izan mama mia berkata...

jg adap...sayang..pakaian dah ok..adap budi bahasa lak xder..itulah agaknya mesej nak disampaikan....betul tak miss banu??

Deq's Qienz berkata...

Wahahaa..nk tgelak tp geram pon ader sabo jelahh..bhs kasaq betoi..

Si Matatajam berkata...

Tak tahan pic yg last tu.. Tak sangka la kasaqnya bahasa sampai camtu...

Cendol berkata...

haha pic yg first tu lawak la..malu tu di reject!!kahkahkah
yg pic no 2 tu mmg tak senonoh tu..
pakai nye pon tak de la molek sgt cuma kepala bertudung je.hihihi

Chic Na berkata...

hahaha.. lawak tapi mesej tu sampai. malu la jd perempuan macam tu.

~Sweet Honesty~ berkata...

hahaaha..gilerr lawak katun nehh.. hahaha

amirul ilham berkata...

JOM JOIN CONTEST SAYA
http://anakjati-kedah.blogspot.com/2012/07/contest-1st-timesaya-nak-kad-raya-dari.html

nn lylyn berkata...

haha betul2 semua tu..mmg de je org cmtu..

Related Posts with Thumbnails