11 Jun 2013

DraMa TeDuHaN KaSiH

Assalammualaikum..
Sekarang ni memang banyak drama yang diadaptasi dari novel, Drama Teduhan Kasih adalah diadaptasi dan disesuaikan daripada Novel dengan tajuk yang sama karya Marissa. Aku sebenarnya tak baca lagi novel tu so memang x tau laa jalan cerita nyer, tapi berdasarkan cerita member2 mmg dah dapat agak apa yang jadi nanti hehe..Ehsan dah ajak Effa kahwin kan..hehe nanti diorang akan kahwin padan muka Ayu n the geng tu nanti hehe..drama ni memang tengah hot sekarang ni selain drama Sebenarnya Saya Isteri Dia lakonan Izzue ngan Tiz Zaqyah tu..ramai yang suka tengok dua drama ni kan betul tak??hehe aku pun suka dua2 drama ni..Sinopsis Drama Teduhan Kasih rasanya semua dah tahu kot..Suka dengan lakonan para pelakon dalam cite ni..Nabila Huda jadi jahat dalam drama ni, berbeza masa die jadi baik dalam drama Julia..memang berkesan lah lakonan die..kalau baik mmg nampak baik, kalau jahat mmg berkesan habis hehe..
apa pun layan jer drama ni k..

P/s-Laptop rosak lak huhu manakala kucing aku diserang sakit lak..aiyaaa sorang selsema sorang lagi sakit mata, harap diorang cepat sembuh dan kembali cergas huhuhu.. :-(

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 ulasan:

Aniq Bukhary berkata...

Drama nie la yg Hyper act nyanyi lagu tema tu kan.. ? minat lagu je.

AiSyA LiEzA berkata...

hehehhee.. geram jek tgk cite nih >.< asyik kena buli jeee.. rmai lak y berhati busuk...kekekeke :)

Maria Firdz berkata...

hehe... moga cepat sembuh ea kucng2 semua... :)

Cik Nur™ berkata...

Nur pun tak sangaka boleh terjebak dalam drama ni..huhuh...

moga kucing2 miss banu cepat sembuh. :)

Deqla Manjew berkata...

yeahh.. suka jugakk.... mmg besttt... memula dulu rasa mcm x sesuai sherry ibrahim jadi ifa.. mcm nk suruh tukar je dgn nabila watak tu..hihi..tp x sgka best jugak sherry berlakon jadi baik.. sbb dia kan kerap berlakon jadi jahat kan.. terbaikkk...

psstt.. jatuh cinta dgn adi putra dlm citer nih! kohkoh..

Kesuma Angsana berkata...

KA follow citer ni best !

Nyue berkata...

nyue pon terjebak juga dgn drama nie..eheheeheh

xbleh terlepas ep..nyesall kann..ehehehe

ZazaMyMoon berkata...

hari2 tengok without missed ;)

are_lin@yu berkata...

ayu pn smpat lyn gk drama ni.hehe

Ratu Hatiku berkata...

Novel lbh best dr drama nie.. :D

Rohani Hashim berkata...

ahahaha layan jugk drama ni sbb ada ady putra ;)

monira bungalily berkata...

Best pe cerita nieeee. Terbaik.. Harap kucing tu cepat sembuh k.

Related Posts with Thumbnails