-->

16 Jun 2013

Nantikan Reviewnyer

Assalammualaikum..
Semalam baru habis tgk drama kt atas ni hihi..nanti aku buat review, sekarang ni malas lagi nk buat review semua..tajuk drama ni Cheongdamdong Alice, pernah ditayangkan di chanel One HD kt astro..tapi aku xde chanel tu jd lyn kt tenet jer..last episod drama ni ditayangkn di Korea pada Januari 2013 yg lalu..Jalan cerita die best gak..

4 ulasan:

  1. mesti best! macam alice in wonderland je.. ;)

    BalasPadam
  2. nampak mcm best... :)
    rasanya mesti bestkan miss banu

    BalasPadam
  3. suke pelakon lelaki ni..berlakon dlm cite princess prosecutor

    BalasPadam
  4. rajinnye miss banu layan citer korea.. huhu

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017