27 Mac 2015

Episod Akhir Drama Teman Lelaki Upahan [El & Kyra Lydia]

Assalammualaikum..
Drama Slot Akasia Teman Lelaki Upahan bakal melabuhkan tirainya hari ini iaitu khamis, 26 Mac 2015. Drama ini sememangnya mendapat sambutan hangat dari penonton. Di episod akhir ini siapa agaknya yang El akan pilih yer hehe. Apapun aku sendiri pun tak habis lagi menonton drama ni sebab tak sempat tengok kat tv, selalunya tengok kat laman web tonton jer. Pasni kena marathon tengok cite ni kat sana hehehe. Lakonan Siti Elizad sebagai Kyra Lydia serta Ungku Ismail sebagai El sememangnya menjadi dan serasi. Bijak pengarah pilih pelakon kan hehe.
Drama ni selalu Trending di Twitter tau hehe..Selamat menonton episod akhir drama Teman Lelaki Upahan nanti yer..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

1 ulasan:

Aku Penghibur berkata...

teman lelaki upahan..serious best ^_^

Jom Vote blog acik bagi msmw

Related Posts with Thumbnails