14 Mei 2015

Jam Tawaf Anticlockwise Pilihan Masa Kini

Assalammualaikum..
Sape yang belum tahu pasal Jam Tawaf Anticlockwise yang semakin mendapat sambutan hangat dikalangan pembeli? atau adakah korang dah pun memiliki Jam Tawaf Anticlockwise ini?. Bagi yang belum tahu dan belum memiliki Jam Tawaf ni meh sini ramai2, sebab aku nak kongsi info tentang Jam Tawaf Anticlockwise ini. Jam ini dinamakan sebagai Jam Tawaf kerana jarumnya bergerak mengikut pergerakan semasa kita bertawaf iaitu dari kiri ke kanan. Jika kita tengok Jam biasa pula, jarumnya bergerak dari kanan ke kiri dan dikenali sebagai pergerakan clockwise. Jadi untuk Jam Tawaf, pergerakannya adalah secara anticlockwise dan sebab itulah Jam Tawaf turut dikenali dengan nama jam anticlockwise.

Konsep Jam Tawaf

Pergerakan ke kanan atau arah lawan jam (counterclockwise) adalah pergerakan semulajadi alam. Begitulah dengan konsep jam tawaf, pergerakan atau pusingan ke kanan mampu memberi kelebihan kepada individu (anda) secara semulajadi. Pergerakan Tawaf juga adalah pergerakan putaran arah kanan (lawan arah jam). Elektron yang mengelilingi nukleus dalam atom juga bergerak ke arah kanan. Kanan melambangkan kebaikan sejagat, Jam putaran arah kanan yang menggunakan konsep ke kanan ini akan mengembalikan keseimbangan fikiran dan peredaran darah dalam tubuh secara semulajadi. Antara contoh lain yang dapat dilihat adalah apabila seseorang itu berjoging di dalam track, korang akan menggunakan putaran ke kanan dan ianya akan menyebabkan badan menjadi ringan dan bertenaga. Cuba korang tukar pergerakan tersebut ke kiri, berkemungkinan korang mengalami simpton pening dan kurang bersemangat dengan aktiviti tersebut.

Kelebihan / Kebaikan Jam Tawaf

1- Bertindak sebagai pengimbang semulajadi
2- Menenangkan fikiran
3- Memenuhi falsafah hukum 7 kuasa menguasai tenaga

Hukum 7 Kuasa yang dimaksudkan adalah seperti berikut-

1- Keberanian mengatasi kesilapan
2- Kelajuan mengatasi kelewatan
3- Kemudahan mengatasi rintangan
4- Kestabilan mengatasi kucar-kacir
5- Kekuatan mengatasi kelemahan
6- Keuntungan mengatasi kerugian
7- Kejayaan mengatasi kegagalan

Cara Untuk Mendapatkan Jam Tawaf Anticlockwise

Bagi korang yang berminat nak dapatkan Jam Tawaf bolehlaa membelinya dari:
Jual Beli Jam Tawaf Anticlockwise (JBJTA)
Encik Badrol Isam (011-10766227)
Instagram -> JamTawaf_jbjta..

Senarai Jam Tawaf & Harga

JBJTA (Jual Beli Jam Tawaf Anticlockwise) menyediakan Jam Tawaf dari dua jenama iaitu MEM WATCHES dan HIJRATIMEPIECE. Kat bawah ni korang boleh tengok beberapa pilihan model Jam Hijrah yang boleh korang miliki dengan harga yang berpatutan.

~ MEM OCEAN PAIR (Sepasang)
RM 240, Postage RM 10 (Model Terlaris)

~ MEM BRAUNE (Men, Normal/Arabic) 
RM 150, Postage RM 9 (Model Terlaris)

~ MEM KARLENE BROWN (Women, Normal/Arabic)
RM 190, Postage RM 9

~ HIJRATIMEPIECE STAINLESS STEEL (Men/Woman, Normal/Arabic)
RM 150, Postage RM 9

~ HIJRA JUNIOR
RM 50, Postage RM9



Kelebihan Pembelian Model Jam HIJRA dan MEM

1- Warranty Premium satu tahun dari tarikh pembelian
2- Kalis Air
3- Tahan Karat
4- Original
5- Antik

Jadi tunggu apa lagi, cepat2 lah dapatkan Jam Tawaf Anticlockwise yang cantik lagi menarik ni, jangan lupa singgah ke Facebook dan Instagram JBJTA untuk melihat lebih banyak koleksi2 jam yang lain. Rugi kalau tak dapatkan Jam Tawaf yang best ni.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

1 ulasan:

Manan Qayyim berkata...

kembali kepada fitrah...
bnyak nye kelebihan jam nie...

# Antara Kerja & Kerja - Owh!MananQayyim™

Related Posts with Thumbnails