-->

6 Mac 2012

yEss finally dapat gak tenGok LaWak Ke Der!JoZaN mmg BeSt giLer!!

Assalammualaikum...
Sangat Happy coz aku dh dpt tgk Lawak Ke Der hehe..berbalik pada persoalan entry sebelum ni,berjaya ke tidak aku download Lawak ke Der?jawapannya aku x berjaya lagi mendownload lawak ke der tapi aku dah berjaya menontonnya dah haha..cmne lak tuh kan?actually semalam mmg tgh mendownload tiba2 file interrupted la mcm2 la..aku berhenti sekjp mendownload pastu try tgk tenet kan tiba2 tanpa diminta terus aku nampak link utk watch online Lawak Ke Der kt tenet..haha..pucuk dicita ulam mendatang la kan hahaha..apa lagi terus la aku bukak haha..n terus aku bukak yg part JOZAN nyer adoii der..serius sgt kelakar haha..aku tgk berulang-ulang kali x jemu2 n tgk berulang pun masih gelak lagi hehe..hari nih masih ulang tengok lagi..hahaha..
part paling suka of course masa diorang tahan gelak tuh ehehhe sgt sweet..n kelakar..haha..ambik kertas,guna beg dan segala mcm benda yg ada kt situ untuk lindung muka sendiri sbb diorang x tahan nk ketawa sendiri..penonton pun pecah perut tgk gelagat diorang...

Antara part yg menarik ialah ttg lawak X dan Y tuh ehehe...kemudian part tulis surat cinta untuk Siew Ling hehe,part romantik sikit yg mana Johan menjadi Siew Ling haha ni sgt kelakar okey..waktu ni zizan yakni mael datang ke rumah kekasih hatinya iaitu siew ling n bila dh jumpa siew ling si zizan ni tetiba jadi agresif hehe n akibatnya kepala zizan telah ditolak oleh johan sbyk 2 kali..hehe.adoiiiyaiii kelakar..sweet tul diorang nih..masa nih mmg penonton kat Istana Budaya tuh ketawa terbahak-bahak..kemudian Part diorang flash back ketika first time jadi jahat tuh pun terbaik juga terutama adegan Johan bersama ngan Maknya yg dilakonkan oleh Zizan hehe..rasanya Jozan paling best kot berbanding nabil,boboi,harith iskandar..n Jozan juga berinteraksi dgn penonton bila mereka mengatakan yg para penonton kat situ adalah budak2 mereka yg bermaksud ahli2 gangster yg diketuai oleh mereka..dan menyuruh penonton bertepuk tangan..pendek kata diorang cuba mengusik penonton hehehe...

Serius kpd sape2 yg x tgk mmg rugi lawak ke der mmg rancangan yg wajib tonton..hehe..konform korang gelaknyerrr..aku jamin korang pasti gelak lah..lau susah sgt nk gelak pasti tersenyum gak hehehe...sape2 yg tension tuh pun hilang sekejap rasa tension tuh..JoZaN mmg terbaik,n gandingan diorang sgt serasi...
Luv JoZaN Forever......

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017