-->

7 Mac 2012

HeAder BLoG BuataN SeNdiRi

Assalammualaikum...
perasan x header blog ni dh bertukar heee..sebelum2 nih byk guna header yg dibuat oleh blogger lain..n terpikir cmne ek diorang buat header cun2..x pandai la nk kreatif2 bagai..
tpi disebabkan dlm laptop mmg dh ada program photoscape..aku goggle cari tutorial sume kan..den try la buat huhuhu..mmg x brp nk comey sgt hehe mcm budak2 pon ada..tpi aku guna gak la header tuh hehehe..
inilah hasilnya header buatan sendiri yg 1st time aku buat hehe..jgn kutuk k..budak baru belajar laaa..heheh
Setelah beberapa lama aku try buat satu lagi hehe hasilnya yg ada kt atas sekali tuh yakni header untuk blog ini sekarang hehehe..comey x haha..biasalah baru second time buat gitula hasilnya hehe..dua2 header nih aku guna background warna hijau gak..untuk sesuaikan dgn warna tema blog ini iaitu Hijau Kuning kan..sebab kalau guna warna lain nampak cam pelik sikit..kalau warna hijau tuh xde la nampak pelik...susah gak nk uat header nih terutamanya nak cari gambar apa yg nk letak dlm header tuh huhu.
sekarang nih aku tau basic2 jer la..nak uat jadi transparent tuh aku x reti lagi hehe..x kisahla janji jadi gak header tuh huhu..untuk doodle aku mang x reti hahan x pernah pon try buat coz mcm pening jer nak buat...

3 ulasan:

  1. oklah tu bagi permulaan......
    nanti dah byk2 kali buat, mesti dh upgrade sikit kn.....
    congrats.... =D

    BalasPadam
  2. Salam.

    Congratulatuons! Kalau tak cuba kita takkan pernah tau kan?

    BalasPadam
  3. cantik lah. hehe
    fisha dtg bwk entry baru. hehe
    http://coretandakfisha.blogspot.com/2012/03/alkisah-broadband-aku.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017