-->

13 Jan 2015

Sinopsis Novel Suami Edisi Terhad

Assalammualaikum..
Memang banyak Novel di pasaran sekarang, macam-macam tajuk ada, kalau jalan cerita dalam novel tu best memang ada harapan untuk dijadikan drama gitu kan. Apapun hari ni aku nak kongsikan novel ini iaitu Suami Edisi Terhad yang sudah pun berada di pasaran, yang merupakan karya dari Novelis Marissa. Cantik betul kulit/muka depan novel Suami Edisi Terhad ni kan. So jom tengok Sinopsis novel ini.

Sinopsis Suami Edisi Terhad

Credit - SiNi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017