28 Apr 2015

Lagu & Lirik Untuk Cinta Nyanyian Hafiz Feat Adira (OST Pilot Cafe)

Assalammualaikum..
Best plak lagu duet Hafiz dan Adira ni yang bertajuk Untuk Cinta yang juga lagu tema/Ost Filem Pilot Cafe. Lagu ni bagi aku sedap jer n bakal meletup macam lagu Ombak Rindu dulu tu hehe..Memang sesuai sangat lagu ni dinyanyikan oleh Hafiz dan Adira, tambahan lagi pencipta lagu ni adalah orang yang sama mencipta lagu Ombak Rindu dulu tu. Apapun memang best dan layannn lagu ni hehe..Jom tengok lagu dan liriknya kat bawah ni k..
Lirik Lagu Untuk Cinta- Hafiz & Adira (OST Filem Pilot Cafe)


Kau tunjuk kan aku

yang memangnya tak pernah tahu
erti sebenarnya cinta
dari jiwa
bukan hanya dari mata


Kau ajar hati ku
kasih setulus seikhlas nya
tak pernah mengalah
walau kan terpisah
sedikit pun tak berubah

Namun
tak kan menjadi milik ku
cinta bukan tercipta untuk ku

Tolong jaga lah diri nya buat diri ku
jangan biar luka lagi hati nya
yang amat ku cinta
yang milik engkau saja

Biar ku simpan semua kasih dan cinta
akan ku pendam kan sepanjang nyawa
hingga tiba masa
untuk aku bercinta semula..

Selamat tinggal kasih
Aku kan pergi bawa diri
yang telah rela
dan mengerti oh

Dan disini saja
berakhir nya sebuah kisah
cinta bertepuk sebelah
terpaksalah
ku terima
tentuan nya oh



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails