-->

11 Dis 2015

Episod Akhir Drama Kau Aku Kita

Assalammualaikum..
Drama Kau Aku Kita telah pun tamat episodnya, ramai yang suka tengok drama Kau Aku Kita ni kan? sampai episod akhir cite ni pun trending di Twitter. Di episod akhir Kau Aku Kita ni, watak Janna Nick sebagai Iman masih ego dan marah dengan watak Syarul Ridzwan sebagai Aus tu. sampai mintak cerai semua. Memang kesian dekat Aus sebab susah betul nak pujuk Iman yang degil tu, sampai Rin pun bersemuka dengan Iman dan minta maaf pun still Iman masih keliru. Apapun suka tengok Aus yang gemar mengusik Iman tu dan last sekali Happy Ending, Iman dah x merajuk dah n berbaik semula dengan suaminya Aus hehehe. Lepas ni drama Kau Aku Kita akan diganti dengan drama lakonan Zahirah Macwilson dan Syukri Yahya yang bertajuk Cik Cinderella dan Encik Tengku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017