-->

1 Dis 2015

Biodata / Profil Dan Gambar Fezrul Khan

Assalammualaikum..
Rasanya semua pun kenal dengan pelakon Fezrul Khan ni, die boleh bawa pelbagai watak dengan berkesan sekali, watak romantik boleh, komedi pun boleh, jahat pun boleh. Rasanya aku first tengok lakonan Fezrul Khan ni untuk telemovie Astro yang bergenre komedi, rasanya tajuk Jejaka Idaman kot dan dalam cite tu Fezrul ni berlakon dengan Nadia Mustaffa, memang best n lawak cite tu sampai sekarang pun aku ingat jalan ceritanyer. Pastu die menyerlah pula dengan watak jahat dalam drama Jelatang, n die pun kerap berlakon filem, pendek kata Fezrul ni memang serba boleh dan jom kita tengok Biodata/Profil Fezrul ni kat bawah k..

Biodata / Profil Dan Gambar Fezrul Khan

Nama Penuh- Fezrul Khan Junaidi
Tarikh Lahir- 24 September 1982
Umur- 33 Tahun (2015)
Asal- Kuala Lumpur
Kerjaya- Pelakon dan Pengarah
Filem- SH3 The Movie, Sumpahan Kum Kum, Hanya Aku Cinta Kau Seorang, Minyak Dagu, Cerita Kita, Bencinta, Aku Pilih Kamu, Awak Nak Kahwin Dengan Saya?, Kaki Kitai, Mirip dll..
Drama/Telemovie - Jejaka Idaman, Jelatang, Cinta Balqis, Ulek Mayang, Sayang Cendana, Santau Merasuk, Bini-Biniku Perkasa, Love You Mr Arrogant, Seram, Anugerah Dendam, Alif Imani.., dll..

Gambar Fezrul Khan

2 ulasan:

  1. Fezrul khan nie memang berbakat besar.. suka tengok dia berlakon

    BalasPadam
  2. kalo skali dia pegang watak jahat, terbit rasa bencii je . memang menjadi la

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017