3 Nov 2014

Senarai Lagu-Lagu Di Konsert Minggu Ke-9 (Separuh Akhir) AF2014

Assalammualaikum..
Diam tak diam dah masuk Separuh Akhir dah AF2014 ni. Kini tinggal 5 pelajar jer iaitu Azwan, Firman, Ewal, Aman dan Nuha. Para pelajar yang telah disingkirkan sebelum ini berpeluang untuk diserap semula ke dalam AF2014 menerusi AFSerap yang mana pemilihan pelajar akan dipilih sendiri oleh fakulti dan tenaga pengajar. Rasanya kemungkinan besar ADEL yang akan diserap masuknyer, aku yakin mesti Adel yang akan terpilih untuk diserap masuk tu. 

Apapun tertanya-tanya gak berapa orang yang akan ke final nanti kan? adakah 5 orang? or 6 orang? better 5 orang jer dh cukup. Siapakah yang akan tersingkir di minggu separuh akhir ini? atau tiada penyingkiran lagi? Apapun jom tengok senarai lagu yang akan dinyanyikan oleh para pelajar di konsert ke-9 nanti.

Azwan  – Cinta Sesungguhnya (Sabhi Saddi)
Ewal  – Magic (Rude)
Firman – Nur Nilam Sari (Awie)
Aman – Sedetik Lebih (Anuar Zain)
Nuha – Ku Pendam Sebuah Duka (Khatijah Ibrahim)

Update-
Azwan Tersingkir dan Adel Diserap masuk..
Finalis AF2014 Terdiri daripada- Ewal, Firman, Nuha, Aman dan Adel..siapakah bakal juara???


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

1 ulasan:

Mad Parihh berkata...

tengah tengok af ni jugak . huhuu

Related Posts with Thumbnails