-->

15 Nov 2014

Senarai Lengkap 15 Peserta Maharaja Lawak Mega 2014

Assalammualaikum..
Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM2014) kembali lagi dengan gabungan pelawak baru dan lama dan semestinya cabaran lebih sengit kali ini. Agak2 korang sape yang akan menang nanti yer? Aku harap juri-juri yang dipilih kali ini biarlah lebih bijak menilai dan memberi komen2 yang lebih berguna untuk para peserta nanti. Pengacara MLM2014 ni semestinya Dato Ac Mizal. Rasanya semua pun dah tahu JOZAN tak akan bertanding untuk MLM2014 ini. Jadi jom tengok Senarai Lengkap 15 Peserta yang akan bertanding dalam MLM2014 kali ini.

Senarai Lengkap 15 Peserta Maharaja Lawak Mega 2014

1.  SEPAHTU - Jep, Shuib, Ilya (Senario)
2.  VIRUS - Tauke, Yus, Zizan Razak
3.  SHIRO - Ajak dan Shahrol
4.  BOCEY - Acey, Fad, Abam
5.  SYJ - Syuk, Yassin, Jihan
6.  COMEY - Suhaimi dan Ropie
7.  JALOR - Along Cham, Rahim, Joey
8.  SAYOT - Zam, Filzah, One (Skool Of Lawak)
9.  KEPOH - Izu, Pian, Kamal (Bintang Mencari Bintang Tv3)
10. NABIL
11. EKZOS - Jon LNJ, Raja Azri, Lie CUIT
12. SAMURAI - Arin, Man, Acong
13  ZERO - Sahrif, Syaiful, Sharif
14  WALA - Wan dan Lopz
15  SHAKE - Amir, Bell Ngasri, Mie Raja Lwk 1
Baca Ini Jugak yer

1 ulasan:

  1. follow blog bihah balik dan like fan page blog Nabihah
    http://inibelognabihah.blogspot.com/
    Terima Kasih

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017