-->

29 Jul 2015

Drama Ammara Batrisya Ditayangkan Semula Di Slot Samarinda TV3

Assalammualaikum..
Drama Ammara Batrisya lakonan Umie Aida, Erra Fazira, Adi Putra, Ungku Ismail, Betty Rahmad, Ku Haris, Tunku Hanis kini ditayangkan semula di Tv3 bermula 28 Julai ni. Drama Ammara Batrisya ini akan disiarkan dalam Slot Samarinda. Rasanya ramai jugak yang dah menonton drama ni dan tahu jalan cerita drama ni sebab cite ni pernah ditayangkan di TV9 untuk Slot Ratu pada penghujung tahun 2013. Drama ni mempunyai 14 episod dan diarahkan oleh Azma Aizal Yusof. Bagi aku drama ni ada unsur2 suspen dan misteri gitu, sebab kita akan tertanya-tanya dengan identiti Ammara yang misteri gitu dan apa motif Ammara mendekati Batrisya, Bagi yang belum menonton drama ni, aku sertakan sekali Sinopsis Drama Ammara Batrisya kat bawah ni k..

Sinopsis Ammara Batrisya

Ammara Batrisya menceritakan mengenai kehidupan dua sisi berbeza dua wanita, Ammara dan Batrisya. Ammara (Umie Aida) seorang gadis penuh misteri yang sedari kecil hidupnya dibaluti duka. Dia kehilangan kedua ibu-bapanya sejak kecil dan dibesarkan oleh mak ciknya di Australia. Ammara selain sukar ditafsir perlakuannya, dia juga dilihat terlalu obses dengan Batrisya (Erra Fazira), seorang selebriti popular yang menempa nama menerusi bidang pengacaraan.
Batrisya mempunyai personaliti menarik selain daripada menyimpan impian untuk menubuhkan sebuah yayasan bagi membela nasib wanita-wanita yang tidak bernasib baik. Kerana terlalu obses dengan Batrisya, Ammara cuba untuk mendekatkan dirinya kepada Batrisya dalam apa cara sekalipun. Satu insiden akhirnya telah menemukan mereka dan membuatkan mereka menjalinkan persahabatan tanpa Batrisyaa sedar, Ammara seakan-akan cuba mengawal kehidupan dan menjadi seperti Batrisyia. Ammara menyimpan dendam pada Batrisya dan juga ibunya kerana telah memusnahkan keluarganya ketika dirinya masih kecil.

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017