-->

10 Jun 2017

Dapat Hadiah Giveaway Dari Mai

Hadiah, Free Gift, Hadiah Giveaway, Blogger, Blogger Mai, Mai, Mayy Jie, Notebook, Beg, Thanks, Happy, My Feeling,
Dapat Hadiah Giveaway Dari Mai

Assalammualaikum..
Masa bulan April hari itu aku ada menang Giveaway yang dianjurkan oleh Sis Hawa iaitu I Love Blogging With Sis Hawa & Her Sponsors. Alhamdulilah aku terpilih sebagai salah seorang pemenang yang bertuah dan menang Notebook yang disponsor oleh Mai / Mayy Jie yang merupakan pemilik Blog https://missobsesi.blogspot.my. Aku selamat menerima hadiah diatas ini pada 1 Jun 2017 yang lalu, ikutkan aku hanya menang Notebook, tapi Mai bermurah hati untuk menambah hadiah iaitu Beg comel seperti gambar diatas tu, dah lah Notebook tu sendiri pun dah cantik and cute, lepas tu dapat beg lagi. Terima Kasih buat Mai kerana sudi menambah hadiah dan kini aku dapat memiliki beg dan notebook yang cantik itu hehehe.
Hadiah, Free Gift, Hadiah Giveaway, Blogger, Blogger Mai, Mai, Mayy Jie, Notebook, Beg, Thanks, Happy, My Feeling,
My Signature, Tandatangan, Blogger, Miss Banu, Blog Miss Banu Story,

5 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017