-->

26 Jun 2017

Sampul Dan Kad Raya 2017

sampul raya, kad raya, 2017, raya, aidilfitri, ramadan, blogger, blog, miss banu, blog miss banu story, myself, my feeling,
Sampul Raya Dan Kad Raya 2017

Assalammualaikum..
Alhamdulilah, tiap - tiap tahun aku masih menerima Kad Raya walaupun jumlahnya tidaklah sebanyak mana, tapi okeylaa dari takde kan hehe. Teringat masa zaman sekolah, masa kat universiti dulu, memang seronok menghantar dan membalas kad raya, rasa tak lengkap raya kalau tak dapat kad raya ni hehe. Apa pun memang rasa seronok bila dapat kad raya betul tak. Teringat masa tahun 2012 yang mana aku dan geng blogger yang lain saling menghantar dan membalas kad raya, tahun 2012 memang pecah rekod apabila jumlah kad raya yang aku terima dan aku balas paling banyak, hehe sebab masa tu group blogger GSF masih aktif, sekarang ni semua pun hilang entah ke mana hehe. Kad Raya ntuk tahun 2017 ni sampai serentak gitu, dan aku rasa lepas Raya ni mungkin aku akan dapat lagi satu kad raya kot. Apa pun terima kasih pada semua blogger yang rajin dan sudi menghantar kad raya pada aku. Tahun ini juga aku turut menerima sampul raya eksklusif dari Blogger Papaglamz.
sampul raya, kad raya, 2017, raya, aidilfitri, ramadan, blogger, blog, miss banu, blog miss banu story, myself, my feeling,
Kad raya ini datangnya dari Blogger Shida

sampul raya, kad raya, 2017, raya, aidilfitri, ramadan, blogger, blog, miss banu, blog miss banu story, myself, my feeling,
Manakala Kad Raya ini pula datangnya dari Blogger Shahida

sampul raya, kad raya, 2017, raya, aidilfitri, ramadan, blogger, blog, miss banu, blog miss banu story, myself, my feeling,
Ini pula Sampul Raya dari Papaglamz.com
Miss Banu Signature, Tandatangan, Miss Banu, Blogger, Blog Miss Banu Story,

2 ulasan:

  1. WAHH..BANYAKNYA..BOLEH BUAT KOLEKSI HADIAH DARI BLOGGER SEBAGAI KNANGAN

    BalasPadam
  2. bagusnyaa still ada amalan ni hehe.. tahun ni CT dapat skeping ja ngeh2..
    selamat hari raya.. maaf zahir batin =)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017