-->

12 Jun 2017

Resepi Biskut Raya Cornflakes Madu

Resepi, Kuih Raya, Biskut, Biskut Raya, Cornflakes Madu, Biskut Cornflakes Madu, Raya, Aidilfitri, Bahan, Bahan, Cara - Cara Nak Membuat Cornflakes Madu,
Resepi Biskut Raya - Cornflakes Madu

Assalammualaikum..
Sekarang ini mesti dah ramai yang start buat kuih raya / biskut raya untuk dijual mahu pun untuk kegunaan sendiri. Salah satu biskut yang paling mudah nak buat dan tak perlukan banyak bahan adalah biskut Cornflakes Madu. Biasanya memang aku beli je biskut Conflakes Madu ni, tiap - tiap tahun, memang aku akan beli sebalang Biskut ni hehehe, aku takdelah gemar sangat makan biskut Cornflakes Madu ni, tapi kadang - kadang sedap gak menikmati biskut ini sebab ianya sangat rangup, manis dah macam keropok pula hehehe. Di bawah ini aku share resepi biskut ini, tapi aku bukanlah owner resepi ini ye, apa pun credit pada owner resepi ini iaitu Min Rosli. Aku ambil resepi ini dari Facebook, Jadi selamat mencuba ye. 

Resepi Biskut Raya Cornflakes Madu

Bahan - Bahan 

1 Butter
1 Cawan Gula Halus
Setengah Botol Madu
Sekotak Cornflakes Guna yang besar ye
Acuan

Cara - Cara Nak Membuat Biskut Conflakes Madu

Campur Butter dan Gula, Bila dah cair masuk Madu dan kacau rata. 
Dah rata tambah Hiasan kesukaan anda. 
Masuk dalam Acuan, Bakar selama 5-10 minit, suhu 160*c, bergantung pada Oven masing2. 

Resepi Lain

Miss Banu Signature, Tandatangan, Miss Banu, Blogger, Blog Miss Banu Story,

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017