-->

13 Apr 2012

LaGU UntuKMu verSi AdiRa..sweet...

Assalammualaikum..
Salam Jumaat untuk pengunjung blog nih..
saja nak kongsi video kt bawah...
sebenarnya aku bukan penggemar Lagu Untukmu nyanyian asal kump MUH nih..masa lagu ni menang AJL dulu pun aku cam x berapa setuju jer haha..tapi aku suke lagu nih bila tengok Lan dan Ziana Zain berduet masa kat ABPBH hari tuh..tapi aku lebih suka lagu ni versi Adira Punye..haha..serius aku suke dengar lagu ni bila Adira yg nyanyi..comel dan sweet jer..arrangement lagu ni juga tukar sikit jadi lebih comel2 gitu masa Adira nyanyi kat konsert Mania minggu yg pertama tu...jom layan k...


11 ulasan:

  1. suara adira pun klassss..mmg sdap dia nynyi lagu ni.hehe

    BalasPadam
  2. best..! tapi mlm ABP tu, lagi best kan..ziana zain nyanyik..!

    BalasPadam
  3. ala..tak dpt bukak la video tuh..

    BalasPadam
  4. Sweet Honesty-kenapa x leh buka video tuh??

    BalasPadam
  5. sesuai ngn suara dia kan. :)

    BalasPadam
  6. Orang sabah ke Banu ni..apa sal Nera ada adira pun ada....)

    BalasPadam
  7. klik2 vedio..ala kejap off lah Banu..

    BalasPadam
  8. Rock! Yeah! Suara adira memang mantop! ^_^

    BalasPadam
  9. sedap jugak adira nyanyi..:D

    BalasPadam
  10. etuza- saya org penang hehe tpi saya suke jer nera dan adira tuh..dua2 comel..
    -yess adira sgt berbakat kan..confident jer die nyanyi..suara die leh tarik nada tinggi x pecah pun suara die..kawalan vokal terbaiklah..wahh dah cam juri lak nih hehe..

    BalasPadam
  11. blog dah berubah wajah..cantiknya miss banuu..!!
    ceria gitu...!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017