-->

6 Apr 2012

Video kelakar-BiLa TersasuL&MeLatah sudah..haha

                                          

Assalammualaikum...
pepagi gini mulakan hari dengan senyuman dan gelak ketawa hehe..meh tengok video kat atas sekejap..x lama pun..9 saat je..haha tpi lawak..ini la yg dikatakan betul2 spontan..
tengok berkali pun rasa nak ketawa lgi hehe..
zizan tetiba menjerit..membuatkan Johan terkejut lalu melatah sudah hahaha..
dalam banyak2 perkataan yg ada Butang R yg disebutnya hahaha Butang R keluaRRrrrrrr!!!!hahaha..zizan cam nk ketawa tpi coverline dgn just senyum jer hehe...

7 ulasan:

  1. Zizan ni mmg lawak...mmg klakar!
    Lagu dia kena gam agaknya dia melawak jugak ke?

    Hehehee

    BalasPadam
  2. jozan ni mmg terbaek ler kalu pengacara..
    lawak x hengat..
    abis suma org dia nk tiru.

    BalasPadam
  3. hi..!
    jom baca entry baru pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ziela-make-up-by-pka-rahim.html

    tq :)

    BalasPadam
  4. haha. zizang sokmo gitu. hee. ;)

    BalasPadam
  5. itu sengaja ke tak sengaja tu..huhu~

    BalasPadam
  6. yana-x sengaja tuh coz nmpk muka zizan mcm hairan bila dgr johan tetiba ckp butang R hahaha..bila johan ckp die terkejut bru zizan tersenyum hehe..sweet tul..

    BalasPadam
  7. Nama :: Fitri Reza
    Email :: Fitrireza72@gmail.com
    Whatsapp :: +6285775967323
    Negara :: Indonesia



    Nama saya Fitri Reza dari Indonesia, saya pernah mengalami kesulitan keuangan yang sangat sulit di masa lalu dan saya telah ditipu oleh pemberi pinjaman palsu yang mengambil dari saya dan tidak pernah benar-benar memberi saya pinjaman, sampai baru-baru ini ketika saya mendengar tentang perusahaan (FEMI OTEDOLA LOAN FIRM), yang memberikan pinjaman nyata dan sah, setelah berpikir serius saya sampai pada kesimpulan dan mengajukan pinjaman, setelah beberapa langkah, saya menyelesaikan proses dan saya menerima pesan dari perusahaan bahwa saya pinjaman telah ditransfer, pertama saya berpikir itu adalah lelucon dan saya lari ke ATM dan saya memeriksa dan mengetahui bahwa itu benar dan saya bersumpah untuk membagikan ini kepada semua orang bahwa FEMI OTEDOLA LOAN FIRM adalah nyata dan mereka memiliki bukti untuk saya bahwa memang ada perusahaan pinjaman yang sah dan jujur di luar Indonesia. jika Anda saat ini menghadapi masalah keuangan dan Anda ingin perusahaan pinjaman yang dapat dipercaya membantu Anda, hubungi FEMI OTEDOLA LOAN FIRM hari ini dan dapatkan pinjaman dengan cepat ..

    Kontak
    Perusahaan :: FEMI OTEDOLA LOAN FIRM
    Email :: Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Whatsapp :: +1 (469) 464-5833
    Whatsapp :: +1 (806) 395-2203

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017