-->

6 Apr 2012

Video kelakar-BiLa TersasuL&MeLatah sudah..haha

                                          

Assalammualaikum...
pepagi gini mulakan hari dengan senyuman dan gelak ketawa hehe..meh tengok video kat atas sekejap..x lama pun..9 saat je..haha tpi lawak..ini la yg dikatakan betul2 spontan..
tengok berkali pun rasa nak ketawa lgi hehe..
zizan tetiba menjerit..membuatkan Johan terkejut lalu melatah sudah hahaha..
dalam banyak2 perkataan yg ada Butang R yg disebutnya hahaha Butang R keluaRRrrrrrr!!!!hahaha..zizan cam nk ketawa tpi coverline dgn just senyum jer hehe...

6 ulasan:

  1. Zizan ni mmg lawak...mmg klakar!
    Lagu dia kena gam agaknya dia melawak jugak ke?

    Hehehee

    BalasPadam
  2. jozan ni mmg terbaek ler kalu pengacara..
    lawak x hengat..
    abis suma org dia nk tiru.

    BalasPadam
  3. hi..!
    jom baca entry baru pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ziela-make-up-by-pka-rahim.html

    tq :)

    BalasPadam
  4. haha. zizang sokmo gitu. hee. ;)

    BalasPadam
  5. itu sengaja ke tak sengaja tu..huhu~

    BalasPadam
  6. yana-x sengaja tuh coz nmpk muka zizan mcm hairan bila dgr johan tetiba ckp butang R hahaha..bila johan ckp die terkejut bru zizan tersenyum hehe..sweet tul..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017