-->

21 Nov 2012

WoRdLess WedNesDay~RaGaM


19 ulasan:

  1. setuju..buat apa yg kita rasa betul ;-)

    BalasPadam
  2. itu la ada je yg x puas hati...buat ini slh buat itu slh..setuju, buat apa yg Allah suka dah memadai..x lupa buat baik pd suami, ibu dan ayah. =)

    BalasPadam
  3. betul tu. manusia ni mmg serba tak kena. dh cukup baik kalau kita taat segala perintah Nya.

    BalasPadam
  4. betul tu..!
    bukan senang nak puaskan hati org kan.. :)

    BalasPadam
  5. stuju sngat2... buat lah apa yg kita rasa betul.. biarkan apa org kata.. :)

    BalasPadam
  6. aah mmg dengan manusia ni payah sikit..bila buat baik pun susah tak buat baik pun susah buat dunno pun susah...tapi stilllah kena bersikap baik dengan semua org..tapi kalau ngan Allah buat baik pasti balasannya baik juga..sungguh manusia takder yang perfect=)

    BalasPadam
  7. setuju...berbuatlah kebaikan dgn ikhlas..

    BalasPadam
  8. setuju..
    buat apa yg Allah suka..cnfirm besar ganjarannya :)

    BalasPadam
  9. berpada- padalah dengan apa yang kita buat..

    BalasPadam
  10. betul2...sangat2 setuju...nice prinsip..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017