21 Nov 2012

WoRdLess WedNesDay~RaGaM



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

19 ulasan:

are_lin@yu berkata...

setuju..buat apa yg kita rasa betul ;-)

Deqla manjew berkata...

itu la ada je yg x puas hati...buat ini slh buat itu slh..setuju, buat apa yg Allah suka dah memadai..x lupa buat baik pd suami, ibu dan ayah. =)

Chic Na berkata...

betul tu. manusia ni mmg serba tak kena. dh cukup baik kalau kita taat segala perintah Nya.

Cik Nur berkata...

betul tu..!
bukan senang nak puaskan hati org kan.. :)

Busyra Bt Takiyudin berkata...

stuju sngat2... buat lah apa yg kita rasa betul.. biarkan apa org kata.. :)

wan nurul hezrina berkata...

aah mmg dengan manusia ni payah sikit..bila buat baik pun susah tak buat baik pun susah buat dunno pun susah...tapi stilllah kena bersikap baik dengan semua org..tapi kalau ngan Allah buat baik pasti balasannya baik juga..sungguh manusia takder yang perfect=)

Solehah Shamsuddin berkata...

betul2.setuju dgn kata2 di atas

Solehah Shamsuddin berkata...

betul2.setuju dgn kata2 di atas

Nyue berkata...

setuju...berbuatlah kebaikan dgn ikhlas..

Cik Aini berkata...

setuju..
buat apa yg Allah suka..cnfirm besar ganjarannya :)

Dayana Bahar berkata...

berpada- padalah dengan apa yang kita buat..

dya bunga berkata...

dya stuju sgt2

Ain Dzaya berkata...

betul betul betull

kinara kinatara berkata...

stuju sesangat

hnahdy berkata...

yezaaa

Si Matatajam berkata...

Thumbs up ^_^ setuju sangat2..

Yana Libra berkata...

setuju sangat~ :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sangat2 setuju tu

Che Rosliza Che mat berkata...

betul2...sangat2 setuju...nice prinsip..

Related Posts with Thumbnails