-->

8 Nov 2012

Farid Kamil & Diana Danielle SaH SuaMi Isteri

Assalammualaikum..
Semalam 3 November berlangsungnya Majlis Akad Nikah Farid KaMil dan Diana Danielle..Majlis berlangsung dengan meriahnya..dan pasangan sejoli itu kelihatan sangat Sepadan, Farid Kamil x silap aku umurnya dah 31 tahun manakala Diana pula berumur 21 tahun..muda kan Diana, dah kahwin dah tapi baguslah kan. Menurut artikel yang aku baca Farid Kamil ada cakap Diana ni walaupun masih muda tapi sangat matang gitu..so mmg sesuai la diorang ni kan..Semalam aku sempat tengok rancangan Walimatul Urus Farid & Diana kat Astro Ria..hehe rupanya panggilan manja Farid Kamil dan Diana ni adalah Abang Kassim dan ComBi  alolololo sweetnyer..Peminat filem P.Ramlee rupanya hehehe..semoga perkahwinan mereka kekal bahagia selamanya kan..jom tengok gambar2 akad Nikah Farid Kamil dan Diana Danielle kt bawah ni.. =)



Farid nampak hensem dan Diana nampak sangat Ayu gitu..gmbr2 ni kredit utk Roti Kaya, Oh Bulan dan owner2 lain bagi gmbr2 kt atas ni..

19 ulasan:

  1. mereka nampak sepadan..diana mmg nampak matang...lihat saja wataknya dlm drama,..sll d beri watak matang...hrp diana tidak cpt tua...hiih..mg bahagia dgn perkahwinan ini...

    BalasPadam
  2. Hurmm,memang nampak matang sangat Diana tu...padahal baru 21 kan..? pray for both..=)

    BalasPadam
  3. Tahniah untuk mereka...Semoga jodoh kekal bahagia hingga akhir hayat...

    BalasPadam
  4. contest contest contest...hadiahnya sgt sweet abadikan kenangan untuk parent anda!!!

    http://syierahalf.blogspot.com/2012/11/contest-i-love-my-parent.html

    BalasPadam
  5. wah..bagai pinang di belah dua..huhu..:)

    BalasPadam
  6. almadulillah...senyap2 je diorg ni bercintakan..

    apapun, sama2 kita doakan kebahagiaan mereka sampai bila2... amin..!

    BalasPadam
  7. sepadan jer dorang ni..semoga bahagia selamanya la

    BalasPadam
  8. sama cantik sama padan..sweet sgt..

    BalasPadam
  9. simple je weddingnya kan? mcm x percaya kawin dah mereka

    BalasPadam
  10. doakan yg terbaik for them aje ye

    BalasPadam
  11. Sama cantik sama padan...moga mereka kekal bahagia...

    BalasPadam
  12. tahniah kedue due pengantin. moge kekal ke syurga. :)

    BalasPadam
  13. same padan kan....harap2 berkekalan lah mereka....

    BalasPadam
  14. gagah dan cantik, semoga menjadi keluarga sakinah mawadah warhamha.aamiin

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017