8 Nov 2012

Farid Kamil & Diana Danielle SaH SuaMi Isteri

Assalammualaikum..
Semalam 3 November berlangsungnya Majlis Akad Nikah Farid KaMil dan Diana Danielle..Majlis berlangsung dengan meriahnya..dan pasangan sejoli itu kelihatan sangat Sepadan, Farid Kamil x silap aku umurnya dah 31 tahun manakala Diana pula berumur 21 tahun..muda kan Diana, dah kahwin dah tapi baguslah kan. Menurut artikel yang aku baca Farid Kamil ada cakap Diana ni walaupun masih muda tapi sangat matang gitu..so mmg sesuai la diorang ni kan..Semalam aku sempat tengok rancangan Walimatul Urus Farid & Diana kat Astro Ria..hehe rupanya panggilan manja Farid Kamil dan Diana ni adalah Abang Kassim dan ComBi  alolololo sweetnyer..Peminat filem P.Ramlee rupanya hehehe..semoga perkahwinan mereka kekal bahagia selamanya kan..jom tengok gambar2 akad Nikah Farid Kamil dan Diana Danielle kt bawah ni.. =)



Farid nampak hensem dan Diana nampak sangat Ayu gitu..gmbr2 ni kredit utk Roti Kaya, Oh Bulan dan owner2 lain bagi gmbr2 kt atas ni..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

19 ulasan:

izan mama mia berkata...

mereka nampak sepadan..diana mmg nampak matang...lihat saja wataknya dlm drama,..sll d beri watak matang...hrp diana tidak cpt tua...hiih..mg bahagia dgn perkahwinan ini...

MarliaMarble berkata...

Hurmm,memang nampak matang sangat Diana tu...padahal baru 21 kan..? pray for both..=)

are_lin@yu berkata...

suka tgk sepadan gitu ;-)

Che Rosliza Che mat berkata...

Tahniah untuk mereka...Semoga jodoh kekal bahagia hingga akhir hayat...

Syiera Bucuk berkata...

contest contest contest...hadiahnya sgt sweet abadikan kenangan untuk parent anda!!!

http://syierahalf.blogspot.com/2012/11/contest-i-love-my-parent.html

kinara kinatara berkata...

wah..bagai pinang di belah dua..huhu..:)

Cik Nur berkata...

almadulillah...senyap2 je diorg ni bercintakan..

apapun, sama2 kita doakan kebahagiaan mereka sampai bila2... amin..!

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sepadan jer dorang ni..semoga bahagia selamanya la

Nyue berkata...

sama cantik sama padan..sweet sgt..

cerita best berkata...

so sweet

Mrs Velentine berkata...

selamat pengantin baru

N.Aima K berkata...

simple je weddingnya kan? mcm x percaya kawin dah mereka

Kesuma Angsana berkata...

doakan yg terbaik for them aje ye

Deqla manjew berkata...

Sama cantik sama padan...moga mereka kekal bahagia...

dya bunga berkata...

bagai pinang dibelah dua..

9n0L4 berkata...

tahniah kedue due pengantin. moge kekal ke syurga. :)

lelamaisara berkata...

same padan kan....harap2 berkekalan lah mereka....

fieda berkata...

mmg sama padan..

luthfi berkata...

gagah dan cantik, semoga menjadi keluarga sakinah mawadah warhamha.aamiin

Related Posts with Thumbnails