28 Sep 2013

Senarai Lagu-lagu di Konsert Minggu Ke-3 AF2013

Assalammualaikum..
Diam tak diam, AF2013 telah pun masuk minggu ke-3 dan Konsert Di Minggu ketiga akan berlangsung pada Ahad ini, bukan lagi pada hari sabtu. Kini tinggal 10 peserta saja lagi, setelah Sani & Darren tersingkir. Agaknya sape yg bakal tersingkir di minggu ke-3 ni??. Minggu ketiga ini merupakan minggu terakhir inspirer Faizal Tahir membimbing para pelajar kerana masuk minggu ke-4, tugas Faizal Tahir akan diambil alih oleh Melly Goeslow pula. Dari konsert Prelude sampaila minggu ke 2 kot kalau x silaplah, para pelajar AF diberikan kebebasan memilih lagu sendiri namun pada minggu ini, Faizal Tahir yang bertindak memilih lagu untuk semua pelajar AF2013. Jadi ada pelajar yg suka dengan lagu diorang, ada gak yang x berapa suka dengan lagu yang diberikan kepada mereka.

Apapun Jom tengok Senarai lagu2 yang diberikan kepada Pelajar AF Di minggu ke-3 ni.

1-Lagu Pelitaku, nyanyian asal oleh Zureda akan dinyanyikan oleh Indah.
2-Lagu Khayalan, nyanyian asal oleh Ruffedge akan dinyanyikan oleh Azhael.
3-Lagu Belaian Jiwa, nyanyian asal oleh Innuendo akan dinyanyikan oleh Suhada.
4-Lagu Noktah Cinta, nyanyian asal oleh Hafiz akan dinyanyikan oleh Iman.
5-Lagu Srikandi Cintaku, nyanyian asal oleh Bloodshed akan dinyanyikan oleh NoNa.
6-Lagu Gerimis Mengundang, nyanyian asal oleh Slam akan dinyanyikan oleh Faizul.
7-Lagu Sebelah Jiwaku, nyanyian asal oleh Jaclyn Victor akan dinyanyikan oleh Irmisa.
8-Lagu Berlari, nyanyian asal oleh Tomok akan dinyanyikan oleh Nabila.
9-Lagu Getaran Jiwa, nyanyian asal oleh Tan Sri P.Ramlee akan dinyanyikan oleh Amira.
10-Lagu Tunggu Sekejap, nyanyian asal oleh Tan Sri P.Ramlee akan dinyanyikan oleh Aisyah.

Banyak lagu2 lama kan hehe..semalam sempat gak tengok TGI AF2013, ada tetamu jemputan Elfira Loy, diorang bersembang pasal AF & sape yg paling diminati dlm AF musim 1 pastu Zizan jawab saya minat Johan Raja Lawak hehe. Sweet, walaupun kat mana pun berada, Zizan tetap ingat Johan. 

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 ulasan:

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

doa yang terbaik...dah isi $$$

Nao Mei berkata...

wah hebat semua lagu nie...
mudahan persembahan mereka semua mantap :)

Hanif Idrus berkata...

Semoga mereks semua berjaya

Deqla Manjew berkata...

deqla kalo show kat astro ni suka yg lawak2 je.. hihi.. nyanyi2 ni mmg x tgk.. boring...

Cik Nur™ berkata...

tak bestlahkan skrang ni...
layan running man lagi best..kekeke

Related Posts with Thumbnails