-->

13 Okt 2013

Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Akhirnya Mengaku Sudah Bernikah

Assalammualaikum..
Gosip tentang Aeril dan Wawa memang sedang hangat diperkatakan. Jumaat yang lalu, satu sidang akhbar telah diadakan oleh Aeril dan Wawa, turut hadir bersama mereka adalah ayah mereka masing2. Akhirnya kedua-dua mereka telah mengaku bernikah dan mempunyai seorang anak lelaki.. Baca artikel dibawah.

 Garang kot David Teoh tu sampai Wawa takut kena marah dan sorok perkahwinan die, sebab kalau salah haribulan boleh kena saman. Emm baguslah diorang dah mengaku bernikah. Semoga berbahagia.
Sumber..

4 ulasan:

  1. sama2 kita doakan kebahagian mereka...

    BalasPadam
  2. semoga menjadi pengajaran, kenapa di halang perkara baik. Sentiasa berpandukan ajaran agama, itu lebih baik dan selamat dunia akhirat.

    BalasPadam
  3. tak tau nak komen apa.

    DT boleh tolong tampil kotttt

    BalasPadam
  4. septtnya jgn takot dgn pihak pengurusan.. takotlah pada Allah..dlm islam hal nikah ni patot dihebahkan agar tidak menimbulkan fitnah.. sekrg bila dah jadi mcm ni sape ssh? sendiri jugak yg kena tanggung.. hurmm.. mcm2... apapun moga mereka jadikan ini sebagai 1 pengajaran..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017