13 Okt 2013

Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Akhirnya Mengaku Sudah Bernikah

Assalammualaikum..
Gosip tentang Aeril dan Wawa memang sedang hangat diperkatakan. Jumaat yang lalu, satu sidang akhbar telah diadakan oleh Aeril dan Wawa, turut hadir bersama mereka adalah ayah mereka masing2. Akhirnya kedua-dua mereka telah mengaku bernikah dan mempunyai seorang anak lelaki.. Baca artikel dibawah.

 Garang kot David Teoh tu sampai Wawa takut kena marah dan sorok perkahwinan die, sebab kalau salah haribulan boleh kena saman. Emm baguslah diorang dah mengaku bernikah. Semoga berbahagia.
Sumber..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 ulasan:

Cik Nur™ berkata...

sama2 kita doakan kebahagian mereka...

ZQ Batik berkata...

semoga menjadi pengajaran, kenapa di halang perkara baik. Sentiasa berpandukan ajaran agama, itu lebih baik dan selamat dunia akhirat.

Cinta Misteri berkata...

tak tau nak komen apa.

DT boleh tolong tampil kotttt

Deqla Manjew berkata...

septtnya jgn takot dgn pihak pengurusan.. takotlah pada Allah..dlm islam hal nikah ni patot dihebahkan agar tidak menimbulkan fitnah.. sekrg bila dah jadi mcm ni sape ssh? sendiri jugak yg kena tanggung.. hurmm.. mcm2... apapun moga mereka jadikan ini sebagai 1 pengajaran..

Related Posts with Thumbnails