14 Okt 2013

Senarai Lagu-lagu di Konsert Minggu Ke-5 AF2013

Assalammualaikum
Diam tak diam dah 4 peserta tersingkir dari Akademi Fantasia 2013, bermula dengan Sani, Darren, Iman dan Nona. Kini tinggal 8 peserta lagi yang akan bersaing. Penyingkiran Nona minggu lalu tidak disangka. Siapakah yang akan tersingkir di hujung Konsert AF2013 Minggu Ke-5 ini? sama2 lah kita nantikan. Kumpulan Duo Azhael nyata unggul berada di tempat teratas carta undian, persembahan mereka di setiap konsert juga selalu dipuji, adakah mereka calon finalis AF2013 nanti?Aku rasa harapan diorang untuk terus mara sangat cerah sebab undian diorang selalu tinggi dan sentiasa maintain di tempat teratas. Apapun kita tunggu dan lihat k. 

Tema pada minggu ini adalah lagu-lagu daripada Filem, Jom tengok lagu2 apa yang diorang dapat pada minggu ke-5 ini.

1)Pencinta Wanita, nyanyian asal Irwansyah, akan dinyanyikan oleh Azhael.
2)Ajari Aku, nyanyian asal Anuar Zain, akan dinyanyikan oleh Faizul.
3)Aku Mahu Dia, nyanyian asal Hazama, akan dinyanyikan oleh Suhada.
4)Pergi, nyanyian asal Aizat, akan dinyanyikan oleh Indah.
5)Wajah Rahsia Hati, nyanyian asal Fauziah Ahmah Daud, akan dinyanyikan oleh Nabila.
6)Skyfall, nyanyian asal Adele, akan dinyanyikan oleh Amira.
7)Ada Apa Dengan Cinta, nyanyian asal Melly Goeslow, akan dinyanyikan oleh Aishah.
8)My Heart, nyanyian asal Irwansyah & Acha Septriasa, akan dinyanyikan oleh Irmisa.

Kalau tak silap diorang ada lagu bonus yg kena nyanyi ramai2 tu, rasanya diorang akan nyanyi lagu dangdut nanti hehe. Lagu Pencinta Wanita dah pernah dinyanyikan oleh Dafi masa AF5 dulu. Begitu juga dengan lagu Wajah Rahsia Hati yang dah pernah dinyanyikan secara beramai-ramai oleh peserta lelaki AF5 yang lalu.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 ulasan:

Cinta Misteri berkata...

tadi baru tengok yg last week punya. mlm ni pown tak dpt tengok sbb mayb akan berada di jalan raya...huhuhu

Kathy Rbain berkata...

rajin sis review..

Cik Nur™ berkata...

tak tengok pun mlm ni....
bz study..kekeke

Deqla Manjew berkata...

rajin betul miss lyn AF ni eh.. ;)

Cendol berkata...

Oh benda ni tak penah tengok punn

Related Posts with Thumbnails