-->

27 Okt 2013

Wajah Pelakon Bollywood Masa Kecil- Cuba Teka?

Assalammualaikum,
Tadi godek2 internet terjumpa gambar2 cute ni semua, so jom main teka2 k hehehe..
Hint- Semua adalah Pelakon Popular Bollywood!!! kenal ke tidak??ada gambar yg senang nak teka sebab wajah x banyak berubah tetap comel gitu..

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-

8-
9-
10-
11
12-

Gambar 1-8 adalah gambar pelakon wanita manakala Gambar 9-12 adalah gambar pelakon lelaki hehe..korang boleh teka mana2 gambar yang korang tahu..hentam sajalah janji teka hihihi kalau tak ingat nama diorang, boleh gak letak nama watak or filem diorang yg korang tau..Semua yang mengambil bahagian dalam meneka gambar diatas, maka blog korang akan aku promote nanti hehe.

8 ulasan:

  1. best juga nk teka2 nih hihihi
    meh nk try

    1. katrina kaif x silap..macam yg nama kaif2 tu
    2.prety zinta
    3. kajol
    4.deepika
    5.x tahuuu
    6.madhuri dixit
    7.karenA KAPOR
    8.rani mukharjee
    9.shahid kapor
    10.amir khan
    11.x tahuu
    12.shah ruk khan

    BalasPadam
  2. no 3 kajol
    no 8 rani
    no 12 SRK

    teka je tu sis..hehehe..

    BalasPadam
  3. no.3 tu kajol ke..?
    yg lain tu tak berapa nak cam la miss banu..

    hehehehe

    BalasPadam
  4. waa.. yang saye bole teke no.9 samalkhan..

    BalasPadam
  5. 1. Katrina Kaif
    2. Preity Zinta
    3. Kajol
    4. Deepika Padukone
    5. Aishwarya Rai
    6. Madhuri Dixit
    7. Kareena Kapoor
    8. Rani Mukherjee
    9. Shahid Kapoor
    10. Aamir Khan
    11. Ranbir Kapoor
    12. Shah Rukh Khan

    Senang je ni.hehe :)

    BalasPadam
  6. hihi.. nice entry.. like byk2.. ok deqla cuba teka ye.. ;)

    1- katrina kaif
    2- preity zinta
    3- kajol
    4- deepika padukone
    5- aishwarya rai
    6- madhuri dixit
    7- kareena kapoor
    8- rani mukherjee
    9- shahid kapoor
    10- aamir khan
    11- ranbir kapoor
    12- SHAH RUKH KHAN.. !!

    hahaha.. SRK tu kasi huruf besar sikit sbb dia yg paling comei.. kehkeh.. ;p

    betul tak deqla jawab? ;)

    BalasPadam
  7. owh ye miss.. actually, ada yg deqla x berapa ingat filem lakonan dorg.. sbb tak tgk.. byk filem SRK je deqla tau..tp nama2 pelakon bollywood mmg deqla knl.. hihi..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017