27 Okt 2013

Wajah Pelakon Bollywood Masa Kecil- Cuba Teka?

Assalammualaikum,
Tadi godek2 internet terjumpa gambar2 cute ni semua, so jom main teka2 k hehehe..
Hint- Semua adalah Pelakon Popular Bollywood!!! kenal ke tidak??ada gambar yg senang nak teka sebab wajah x banyak berubah tetap comel gitu..

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-

8-
9-
10-
11
12-

Gambar 1-8 adalah gambar pelakon wanita manakala Gambar 9-12 adalah gambar pelakon lelaki hehe..korang boleh teka mana2 gambar yang korang tahu..hentam sajalah janji teka hihihi kalau tak ingat nama diorang, boleh gak letak nama watak or filem diorang yg korang tau..Semua yang mengambil bahagian dalam meneka gambar diatas, maka blog korang akan aku promote nanti hehe.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

8 ulasan:

Cheida_Mymee berkata...

best juga nk teka2 nih hihihi
meh nk try

1. katrina kaif x silap..macam yg nama kaif2 tu
2.prety zinta
3. kajol
4.deepika
5.x tahuuu
6.madhuri dixit
7.karenA KAPOR
8.rani mukharjee
9.shahid kapor
10.amir khan
11.x tahuu
12.shah ruk khan

Kathy Rbain berkata...

no 3 kajol
no 8 rani
no 12 SRK

teka je tu sis..hehehe..

Cik Nur™ berkata...

no.3 tu kajol ke..?
yg lain tu tak berapa nak cam la miss banu..

hehehehe

KongsiBlog berkata...

waa.. yang saye bole teke no.9 samalkhan..

Nasuha berkata...

Comel..

Solehah Shamsuddin berkata...

1. Katrina Kaif
2. Preity Zinta
3. Kajol
4. Deepika Padukone
5. Aishwarya Rai
6. Madhuri Dixit
7. Kareena Kapoor
8. Rani Mukherjee
9. Shahid Kapoor
10. Aamir Khan
11. Ranbir Kapoor
12. Shah Rukh Khan

Senang je ni.hehe :)

Deqla Manjew berkata...

hihi.. nice entry.. like byk2.. ok deqla cuba teka ye.. ;)

1- katrina kaif
2- preity zinta
3- kajol
4- deepika padukone
5- aishwarya rai
6- madhuri dixit
7- kareena kapoor
8- rani mukherjee
9- shahid kapoor
10- aamir khan
11- ranbir kapoor
12- SHAH RUKH KHAN.. !!

hahaha.. SRK tu kasi huruf besar sikit sbb dia yg paling comei.. kehkeh.. ;p

betul tak deqla jawab? ;)

Deqla Manjew berkata...

owh ye miss.. actually, ada yg deqla x berapa ingat filem lakonan dorg.. sbb tak tgk.. byk filem SRK je deqla tau..tp nama2 pelakon bollywood mmg deqla knl.. hihi..

Related Posts with Thumbnails