-->

2 Okt 2013

Wordless Wednesday - Papan Tanda


P/s- Pernah tengok Papan Tanda macam gambar diatas tak?? hehehe Konform trkejut pastu ketawa bila tengok papan tanda camtu hihihi.

11 ulasan:

  1. awek garang?? alamakk..seram nak lalu..hahhahahaa..

    BalasPadam
  2. kalau lelaki , kompem suka sebab mencabar nak lalu . hehe . awek cun ade tak ?

    BalasPadam
  3. haha. tu la kan. ada jgak nmpak kt fb . kelakar betol la. hehe

    BalasPadam
  4. alamak ada garang mcm kak ros tak??

    BalasPadam
  5. eda nak pinjam sat papan tanda tu.
    hehe..

    BalasPadam
  6. setakat ni xde jumpa papan tanda cm tu..hahaha

    BalasPadam
  7. setakat ni xde jumpa papan tanda cm tu..hahaha

    BalasPadam
  8. xpernah jumpe g
    kalu jumpe memng amik gambo lah
    klako tu hehehehe
    salam perkenalan dari ida
    jemput singgah blog ida ye
    umielman.blogspot.com
    dah follow blog ni no2145

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017