21 Okt 2014

Gelagat Panda Comel Yang Tak Nak Makan Ubat

Assalammualaikum..
Tadi ada tertengok satu video comel tentang 2 Panda yang bergurau senda dengan penjaga zoo di China kot. Panda tersebut tak nak makan ubat so macam2 ragamlah yang diorang buat kan. Serius comel sangat laa Panda ni, especially gelagat diorang ni, geram tengok hehehe. Dah lebih 5 kali aku ulang2 tengok video kat bawah ni.  Cute giler Panda ni hehe siap tergolek semua sangat comey okey hihi. Kalau x caya, korang boleh tengok video kat bawah ni.





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 ulasan:

Hunny Kitty berkata...

Panda ni mmg comel....meh baca citer pasal panda kat blog i.....hihihi

sYiRa LoKMaN berkata...

jom blogwalking dgn syira..hehe..syira tengah cuti mid sem :D Ade giveaway tau..tamat 23 okt :D

Aziela berkata...

Hahaha...tergelak2 akak tengok. Comelnyaaaaaaa..... Yang tukang jaga tu pun comel dan macho jer kan...hahahahaha....sweet sangat.

Siti Rohaida Yusof berkata...

seronok pulak tengok

Related Posts with Thumbnails