20 Sep 2016

Top 10 Pelakon Wanita Bollywood 2016

Top 10 Pelakon Wanita Bollywood 2016

Assalammualaikum..
Ikutkan senarai diatas ni hanyalah untuk bulan Ogos 2016 jer hehe tapi aku rase diorang ni memang popular n top sepanjang tahun 2016 kot n mungkin jugak untuk tahun2 seterusnya. Kesemua mereka diatas ni aku kenal dan pernah menonton filem lakonan diorang. Deepika Padukone masih mengekalkan dominasinya dalam carta2. Apapun aku rase ranking Aishwarya Rai pasti naik lagi apabila filem barunyer iaitu Ae Dil Hai Mushkil bersama Ranbir Kapoor, Anushka Sharma yang diarahkan oleh Karan Johar akan release masa Diwali / Deepavali nanti. Manakala Alia Bhatt juga akan ada filem baru bersama dengan Shah Rukh Khan gitu, tapi tak tahu pula bila releasenyer. Apapun sape yang paling korang minat dalam senarai kat atas tu??

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails