24 Nov 2016

Ruam Bayi Powder / Bedak Ruam Bayi Penawar Penyakit Kulit

Bedak Ruam Bayi -> Penawar Psoriasis, Eczema & Semua Jenis Penyakit Kulit

Assalammualaikum..
Korang ada masalah kulit? mahupun bayi atau anak - anak korang mengalami gatal2 kulit, ruam, dan pelbagai jenis penyakit kulit yang lain?. Jangan risau Bedak Ruam Bayi ataupun Ruam Bayi Powder boleh menyelesaikan segala masalah kulit yang korang mahupun anak - anak korang alami. Bayi misalnya selalu mengalami masalah Ruam Lampin, Ruam Panas, Ruam Susu dan sebagainya jadi hal ini menyebabkan ibu bapa menjadi risau, tambahan lagi ubat- ubatan di luar sana banyak mengandungi Steroid mahupun bahan kimia yang tidak elok untuk kulit dan mempunyai kesan sampingan seperti menipiskan kulit bayi dan sebagainya. Bedak Ruam Bayi ini menjadi penyelesaian kepada segala masalah kulit, tambahan lagi ianya sesuai digunakan untuk semua peringkat umur dan semua jenis masalah kulit. Selain itu Bedak Ruam Bayi ini dibuat secara homemade warisan semulajadi turun - temurun diiktiraf oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL yang mana selamat digunakan oleh bayi sehinggalah dewasa. Ia juga dijamin HALAL dan SUCI.
Bedak Ruam Bayi adalah Bedak Sejuk warisan tradisi yang mendapat jolokan nama sebagai Bedak Ajaib, kerana fungsinya boleh digunakan untuk semua masalah luaran berkaitan kulit dan berkesan. Ianya diproses dengan tanah liat putih yang mengandungi mineral semulajadi bersama campuran Air Galian semulajadi yang telah ditapis secara khusus serta terbukti sangat - sangat selamat, suci serta bersih untuk digunakan dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia. Selain itu Bedak Ruam Bayi ini 100 % semulajadi serta mengikut sunnah Nabi S.A.W, ini kerana ia salah satu cara Nabi S.A.W mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih yang membuktikan Nabi S.A.W menggunakan tanah liat untuk mengubati penyakit kulit dan lain - lain penyakit. Mengikut kata Ibn Qayyim: "Manusia diciptakan dari Nabi Allah Adam a.s dan Adam pula dijadikan oleh Allah S.W.T dari tanah, Maka sebaik - baik penawar untuk segala jenis penyakit kulit juga Insya Allah daripada tanah juga".
Keistimewaan Bedak Ruam Bayi / Ruam Bayi Powder

➽ Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
➽ Ia mengandungi Mineral Semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
➽ Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut.
➽ Satu bekas tahan agak lama, selalunya boleh digunakan hingga ke beberapa bulan.
➽ Walaupun ianya tidak semahal produk - produk lain, Alhamdulilah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit akan semakin berkurangan.
➽ Bebas Paraben dan juga bahan - bahan kimia berbahaya.
➽ Selamat pada anak - anak anda terutamanya yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus. Jika bayi anda secara tidak sengaja termakan bedak ruam bayi ni juga tidak mengapa kerana ianya selamat.
➽ Ruam Bayi Powder ini sememangnya menjadi pilihan ibu bapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak Testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulilah!.
Cara Penggunaan Bedak Ruam Bayi

πŸ‘‰ Sapu pada kulit sensitif setiap hari terutamanya pada waktu malam sebelum tidur.
πŸ‘‰ Jika air di dalam bekas sudah kering, campur dengan air yang boleh diminum atau bertapis contohnya seperti Air Zam Zam. Jangan guna air paip kerana ia mengandungi Klorin yang tidak baik untuk kulit.
πŸ‘‰ Jika Keracunan Makanan, Gout dan Gastrik, ambil secubit bedak ruam bayi ini, kemudian bancuh dalam setengah gelas dengan air kosong biasa, lepas tu minum.
πŸ‘‰ Penjagaan pemakanan juga penting dan perbanyakkan minum air kosong untuk mengelakkan kekeringan
Testimoni Pengguna

Produk Tiruan Bedak Ruam Bayi / Ruam Bayi Powder

Ruam Bayi Powder sememangnya sangat berkesan dan mendapat permintaan yang tinggi di pasaran. Bila dah terkenal dan terbukti berkesan pastilah ada pihak yang tidak bertanggungjawab cuba menipu pelanggan dengan menjual produk tiruan yang kononnya lebih baik dari Ruam Bayi Original. Bedak Ruam Bayi ini sudah mempunyai ratusan testimoni dan masih menggunakan bahan - bahan tradisional yang diwarisi oleh turun - temurun. Ruam Bayi Powder ini tidak diproses di kilang kerana pihak pemilik Ruam Bayi Powder Original ingin menjaga kualiti dan sifat kesucian tanah yang ditapis khusus. Fungsi tanah liat terbaik di dunia ini perlu dijaga keasliannya oleh tradisi turun - temurun. PENTING untuk korang ketahui yang Ruam Bayi Powder ini tak pernah menukar nama ataupun packaging dari dulu hinggalah sekarang. Ini bermaksud ianya masih kekal dengan nama Ruam Bayi Powder dan packagingnyer juga masih sama dengan gambar2 dalam entry ini. Jadi pastikan korang beli Ruam Bayi Powder yang ORIGINAL okey :) Harga Ruam Bayi Powder ini hanyalah RM 38.90 setiap satu, jangan lupa dapatkan yer. Untuk Maklumat lanjut boleh rujuk info kat bawah ni k..
Website

Facebook

Hubungi
HQ En Hafis : 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)
Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 ulasan:

Mazni Azmi berkata...

Alhamdulillah, mak ayah dah tak perlu pening kepala lagi bila anak menangis kerana ruam.

Tak selesa. Kini ada bedak yang sesuai

Cik Ash berkata...

Nampak macam bagus jer

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wahh best ni..

Related Posts with Thumbnails