-->

30 Sep 2014

Muna Tersingkir Di Konsert Ke-4 AF2014

Assalammualaikum..
Nampaknya nasib tidak menyebelahi Muna apabila diumumkan sbg pelajar yang mendapat undian terendah sekaligus tersingkir di konsert ke-4 AF2014. Walaupun Muna mendapat pujian ramai apabila berjaya membawa lagu Kekal dengan baik sekali, namun dia tetap tersingkir. Lagu Kekal merupakan lagu Ziana Zain dan Ziana turut hadir dan menjadi pengkritik jemputan. Seperti biasa Ewal, Nuha, Adel dan Firman memberikan persembahan mantap. Suara Nina sangat tak sesuai dengan lagu Dondang Dendang nyanyian Noraniza Idris itu. Pelik jer suara die bila nyanyi lagu tu. Ziha pula nampak sukar utk menyanyikan lagu Dayang Nurfaizah tu. Zarif pun macam x sesuai dgn lagu tu.
Bagi aku konsert ke-4 AF2014 boringgg, disebabkan pemilihan lagu2 kitar semula untuk para pelajar tu. Hampir semua lagu yang dipilih telah pun dinyanyikan oleh bekas2 pelajar AF musim terdahulu. Macam takde lagu lain lak, balik2 lagu sama, adoiiyaiii dah macam kekurangan lagu lak. Boringg. Apapun Good Luck untuk Muna. Ziha tu awal2 lagi David Teoh dah nak lamar jadi pelakon syarikat die hehe mentang2 lah muka Ziha tu iras dengan Yana Samsudin hihihi.

2 ulasan:

  1. saya pun tertengok AF smlm, mmg agak tak patut rasenyer Muna tu tersingkir hehehe...anyway Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    BalasPadam
  2. uihh bestnye bg music.. m Basir kehkekh..

    abg pn sebenarnye tak berapa suka sangat konsert ke4 ni mcm x berapa umphhh sangat.. ok tu je abg nak komen hahaha

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017