-->

7 Jun 2015

Amy Mastura & Erra Fazira Kini Sudah Berhijab

Assalammualaikum..
Nampaknya semakin ramai artis wanita dah bertudung sekarang dan yang terbaru sekali adalah Erra Fazira dan Amy Mastura. Cantik jer tengok diorang semua dah berhijab sekarang :)

“Sudah lama saya berniat ke arah ini tapi Alhamdulillah semuanya jadi tanpa paksaan sesiapa. Saya tidak merancang tetapi ini kewajipan saya sebagai wanita Muslim. Ikutkan, saya merancang untuk semua ini sempena mengambil keberkatan Ramadan tapi pintu hati saya terbuka lebih awal” “Perkara yang baik tak perlu ditangguh tangguh,” jelasnya kepada Berita Harian. Selain itu dalam masa yang sama, tindakan Amy untuk berhijrah sepenuhnya itu turut mendapat sokongan ratusan peminat di Instagram.
                                            
“Alhamdulillah, Allah bukakan hati ini. Sebenarnya sudah lama dah (hasrat mahu bertudung), tetapi rasa itu terpanggil kuat apabila masuknya Nisfu Syaaban. Dah tak mahu fikir-fikir panjang dan mencari alasan lagi, laksanakan terus niat itu,” ujar Erra Fazira.

2 ulasan:

  1. alhamdulillah ;0

    p/s:Jemput join segmen Bloglist Julai-Ogos CN yer ;) http://www.cekgunorazimah.com/2015/06/Segmen-Bloglist-Julai-Ogos-2015.html

    BalasPadam
  2. Singgah jenjalan pagi. Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017