-->

17 Jun 2015

Gelagat JOZAN Sebagai Juri Di Ceria Popstar Musim Ke-3

Assalammualaikum..
Ceria Popstar 3 sudah pun habis dan menyaksikan Dayang menjadi juaranya. Walaupun Ceria Popstar 3 ni hanyalah rancangan nyanyian kanak-kanak, namun Astro bijak meletakkan artis2 popular dalam rancangan ni untuk menarik perhatian penonton. Aku yang jarang tengok rancangan kanak2 ni pun terjebak sama sebab dalam program ni ada banyak nama2 besar seperti Johan, Zizan (JOZAN), Nabil, Dato Ac Mizal dan Paknil. Selain itu juri2 jemputan juga best2 macam Erra Fazira, Dayang Nurfaizah, Ning Baizura, Fauziah Latiff, Raja Azura, Yusry, Noh Hujan, Ajai, Ziana Zain dll. Selain tu suara budak2 yang bertanding tu sedap2 la gak macam si Vanessa, Dayang dll. 
Aku ada jumpa video2 gelagat JOZAN serta gelagat juri2 yang lain yang memang giler2 dan lawak habis. So memang terhibur laa tengok video2 kat bawah ni. Antara yang best adalah Dubmash yang dibuat JOZAN menerusi lagu Sakitnya Tuh Disini. Serta reaksi dan komunikasi antara juri, pengacara, penaung yang sangat havoc dan lawak. Paling aku suka masa diorang bandingkan umur menerusi aplikasi howoldareyou.net dengan gambar JOZAN yang muda remaja tu dengan gambar Paknil hihihi part ni memang lawak habis. Memang layannn video2 kat bawah ni..
 
   

Selamat Menonton k..hehehe..

2 ulasan:

  1. hahaha..adoiii..terlepas rancangan ni..uwaaaa...tsik!

    BalasPadam
  2. Nice entry..=) Jemput join my simple segmen if nak saya datang blogwalking lagi.. Ngee.. http://www.aimisyahirah.com/2015/06/segmen-blogwalking-ramadhan-bersama.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017