19 Mei 2016

Lagu Hang Pi Mana Nyanyian Khalifah

Lagu Hang Pi Mana Nyanyian Khalifah Jadi Popular n Viral

Assalammualaikum..
Rasanya semua pun dengar lagu Hang Pi Mana nyanyian kumpulan Khalifah. Sekali dengar dah rasa best, lirik die pun best, lawak n ada pengajaran gak. Kat Gempak Superstar hari tu pun diorang ada nyanyi lagu Hang Pi Mana ni secara beramai-ramai. Apapun jom layann video lagu ni kat bawah k, dalam video tu ada lirik dah so sambil tengok video bolehla nyanyi sekali hahaha.




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

1 ulasan:

Murni Alysa berkata...

mula2 dengar macam pelik..lepas tau lirik dia rasa best plok..loni hari2 layan kat youtube kat opis

Related Posts with Thumbnails