-->

19 Mei 2016

Lagu Hang Pi Mana Nyanyian Khalifah

Lagu Hang Pi Mana Nyanyian Khalifah Jadi Popular n Viral

Assalammualaikum..
Rasanya semua pun dengar lagu Hang Pi Mana nyanyian kumpulan Khalifah. Sekali dengar dah rasa best, lirik die pun best, lawak n ada pengajaran gak. Kat Gempak Superstar hari tu pun diorang ada nyanyi lagu Hang Pi Mana ni secara beramai-ramai. Apapun jom layann video lagu ni kat bawah k, dalam video tu ada lirik dah so sambil tengok video bolehla nyanyi sekali hahaha.



1 ulasan:

  1. mula2 dengar macam pelik..lepas tau lirik dia rasa best plok..loni hari2 layan kat youtube kat opis

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017