4 Mei 2016

Kenangan Bersama Subjek Matematik Di Sekolah

Hehe terkenang masa dulu, selalunya buku aku yang sering dipinjam untuk ditiru, tapi benda ni pun pernah aku alami gak terutamanya di Tingkatan 3 dulu hehe. Yelaa masa form 3 dulu, dapat cikgu matematik yang sangat garang. Aku plak memang jenis lembab sikit bila masuk bab2 nombor ni semua, so nak tak nak, masa awal pagi datang sekolah tu mmg kena pinjam buku matematik kawan2, especially kawan2 yg terror matematik hihihi n tirulah. Masa Tingkatan 3 memang terseksa sikitlah bab2 Matematik ni sebab cikgu garang. Bila masuk form 5 pula dapat cikgu Matematik yang lemah lembut dan sporting, seronoknyer hahaha. Matapelajaran lain aku xde masalah kecuali Matematik jer hahaha n matapelajaran yang paling aku suka adalah Sejarah dan Perdagangan.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails