-->

2 Nov 2013

Juara Super Spontan 2013 Milik Jep

Assalammualaikum..
Seperti yang diramal oleh semua orang, Jep muncul juara Super Spontan 2013. Tahniah pada Jep, nampaknya musim akan datang x dapat lah tengok Jep lagi di Super Spontan sbb dah jadi juara kan. Tak sia2 Shuib tolong promote Jep di instagramnya sehingga ramai yang mengundi Jep. Sweet gak persahabatan Jep dan Shuib ni. Apapun pada yang rindu nak tengok Jep dan Shuib ni jangan risau, tunggu jer Maharaja Lawak Mega 2013 yang akan berlangsung tak lama lagi. Sepahtu akan bertanding.
Undian untuk Final Super Spontan 2013 memang dibuka sepanjang minggu. Sejak dari awal lagi undian Jep memang sangat tinggi dan sentiasa maintain dlm kedudukan 40 % n kdg2 50 %. Manakala Johan berada di tempat kedua dalam kedudukan 24 % dan ke atas. Kadang2 terpikir gak mampukah team Johan mengejar undian Jep yang tinggi tu dan jawapannya memang mampu, lihat saja bagaimana team Johan berjaya merapatkan jarak undian antara Jep dan Johan yang hanya beza 3 peratus sebelum game terakhir. Namun memang rezeki Jep untuk menang. Tahniah untuk Jep, Shuib dan Fans Sepahtu. Bagi aku pula, aku memang suka dengan Jep, sape yang x suka dengan Jep ni kan dah la kelakar semua hihihi tapi undian dan sokongan aku hanya untuk JOHAN/JOZAN. 
Sedih juga JOHAN tak menang sebab berdasarkan perfomance di Final memang nampak JOHAN Lebih menyerlah dari Jep. Jep pula nampak sedikit gugup dan serba tak kena mungkin dia agak terkejut tengok undian dan sokongan penonton padanya. Tapi sepanjang Jep di Super Spontan, memang tak dinafikan Jep memang sangat kelakar. Syabas juga untuk Fans JOHAN/JOZAN kerana tidak pernah putus asa dan terus menghantar undian sehingga dapat mengejar rapat undian Jep yang sebelumnya sangat tinggi. Sedikit demi sedikit fans dapat merapatkan jarak undian antara Johan dan Jep. Namun rezeki lebih memihak pada Jep.
Lagi satu cara pengumuman Juara juga x gempaq dan sweet macam musim lalu sebab kali ni agak straight to the point maybe dah over run kot. Musim 1st lebih epik dengan aksi JOZAN. Kali ni agak biase jer n Jep juga x sempat bagi ucapan masa Lepas pgumuman juara tu, mungkin masa dah x cukup.
Disamping itu, Zizan juga tak dapat datang ke final Super Spontan sebab komitmennyer dengan AF2013. Apapun berlaku gak sedikit kekecohan di instagram Zizan mengenai isu Johan dan Super Spontan ni. Tapi tu semua benda dah lepas, pada fans JOZAN jangan gaduh2 dah k, kita semua kena bersatu. JOZAN tetap JOZAN dan mereka tetap sweet.
klik 2x untuk besarkan dan baca...

Johan juga berterima kasih pada semua yang sudi mengundinyer. Dia cakap die happy jer dan pesan jgn sedih2 pada semua peminatnya..(boleh tgk kat instagram aku). Tak lama pastu JOHAN ada upload video rakaman perbualan telefon antara dirinya dengan Zizan di Instagram. Kat situ dpt dengar dengan jelas Zizan pesan kpd JTF jgn sedih2 sebab Johan tetap menang dihati Zizan dan Zizan siap ckp i love you kat Johan pastu suruh Johan jawab balik n Johan jawab ko x kiss aku pun! terus Zizan ckp Muah Muah Muah dlm tepon sampai semua org ketawa. Sweet dengar..x caya gi tengok kat instagram JOHAN.
Apapun tahniah Jep, MLM2013 ni pun peluang cerah untuk Sepah Tu menang. MLM 2013 semua kump ada, JOZAN jer xde lgipun JOZAN dh menang kann..rindu dgn JOZAN. Bilalah nk tgk JOZAN Sama2 lagi.

6 ulasan:

  1. alolo...cik akak memang target jep menang tau...walaupun lawak santai je..tapi memang best....cik akak pun minat jozan juga...lawak seh...hihi

    BalasPadam
  2. tahniah Jep..hensem plak tgk dya dalam gmbar tu..hehehe..

    klik nuffy Sunsilk kat sini..=)

    BalasPadam
  3. serius deqla lebih suka Jep dari Zizan.. haha.. Johan pulak deqla minat sama level ngan Jep.. bg deqla lawak dorg lebih best dari Zizan.. jgn mrh peminat Zizan eh.. hikhik..tahniah buat Jep.. deqla hepi dia menang.. yeayyy..

    BalasPadam
  4. dua-dua layak untuk menang, dua-dua best dan sgt spontan tapi rezeki berpihak pada jep..yg penting Johan tetap terbaik di mata saya...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017