5 Feb 2013

LiyaNa JasMay dah Selamat BernikaH dengan Fathudin Mazlan

Assalammualaikum..
Tadi Liyana Jasmay sudah pun bergelar isteri orang..tahniah diucapkan..ikutkan Liyana Jasmay ni muda lagi..tpi dah kahwin baguslah tuh kan.jodoh namanya..sebelum ni diorang dh bertunang kini dah pun selamat diijabkabulkan..alhamdulilah.moga jodoh berkekalan selamanya..gmbr2 credit to RotiKaya..


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

17 ulasan:

Solehah Shamsuddin berkata...

eh npe mke liyana jasmay len sgt ble pakai tudung ye. apa2 pn tahniah utk liyana jasmay n suaminya... :)

Nurfaezah Abdullah berkata...

comel lah kak liyana ^^ semoga kekal hingga ke jannah.

terjah sini: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/02/1st-time-seeing-his-majesty-of-brunei.html

izan mama mia berkata...

kalaulah dia kekal bertudung..mmg comel cam gambar nie..tahniah bt mereka

Mya berkata...

shes pretty!

Fatihah berkata...

comel je liyana jasmay ni. hee

Deqla manjew berkata...

comel... lg comel kalo bertdg.. tahniah buat mereka.. =)

Yumida Huda berkata...

moga dilimpahkan kebahagiaan dlm rumahtangga mereka

Cik Nur berkata...

sama cantik sama padan...
tahniah buat mereka... :)

Chic Na berkata...

nampak matured muka dia dalam pict tu.

Hanif Idrus berkata...

Tahniah buat mereka

nabila biela berkata...

done review belog ni..hee..http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/02/review-5-blog-yang-bertuah.html

Yana Libra berkata...

Alhamdulillah..dah selamat~ :)

Arina Shamsul berkata...

tahniah buat pasangan mempelai :) semoga jodoh dan kebahagiaan mereka berkekalan .amin~

Mrs Velentine berkata...

selamat pengantin baru & semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

are_lin@yu berkata...

sweet couple ;)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

lawa liana tapi hubby dia nampak garangkan??hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah utk LJ dan pasangannya

Related Posts with Thumbnails