-->

5 Feb 2013

LiyaNa JasMay dah Selamat BernikaH dengan Fathudin Mazlan

Assalammualaikum..
Tadi Liyana Jasmay sudah pun bergelar isteri orang..tahniah diucapkan..ikutkan Liyana Jasmay ni muda lagi..tpi dah kahwin baguslah tuh kan.jodoh namanya..sebelum ni diorang dh bertunang kini dah pun selamat diijabkabulkan..alhamdulilah.moga jodoh berkekalan selamanya..gmbr2 credit to RotiKaya..

17 ulasan:

  1. eh npe mke liyana jasmay len sgt ble pakai tudung ye. apa2 pn tahniah utk liyana jasmay n suaminya... :)

    BalasPadam
  2. comel lah kak liyana ^^ semoga kekal hingga ke jannah.

    terjah sini: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/02/1st-time-seeing-his-majesty-of-brunei.html

    BalasPadam
  3. kalaulah dia kekal bertudung..mmg comel cam gambar nie..tahniah bt mereka

    BalasPadam
  4. comel je liyana jasmay ni. hee

    BalasPadam
  5. comel... lg comel kalo bertdg.. tahniah buat mereka.. =)

    BalasPadam
  6. moga dilimpahkan kebahagiaan dlm rumahtangga mereka

    BalasPadam
  7. sama cantik sama padan...
    tahniah buat mereka... :)

    BalasPadam
  8. nampak matured muka dia dalam pict tu.

    BalasPadam
  9. done review belog ni..hee..http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/02/review-5-blog-yang-bertuah.html

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah..dah selamat~ :)

    BalasPadam
  11. tahniah buat pasangan mempelai :) semoga jodoh dan kebahagiaan mereka berkekalan .amin~

    BalasPadam
  12. selamat pengantin baru & semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

    BalasPadam
  13. lawa liana tapi hubby dia nampak garangkan??hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017