27 Feb 2013

WordLess WedNeday - Quote For ToDay

apa pendapat korang?setuju x dgn quote diatas?

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

13 ulasan:

Yumida Huda berkata...

setuju
moga kita semua sentiasa ditabahkan hati menghadapi semua ini...

Nurul Najihah berkata...

Setuju tapi tuuu bagi yang dengki kat owang je kerja_nye ~

Chic Na berkata...

setuju. lain org lain pandangan dia terhadap kita kan.

dya bunga berkata...

a'ah.. mmg pun.. dya setuju

Nurfaezah Abdullah berkata...

lumrah manusia :)

Cik Nur berkata...

betul tu..!

Si Matatajam berkata...

Setuju! Ada saja yg tak kena pada mata depa kan kan kan..

anis suryanie berkata...

betul2... setuju tuh.. buatla ape pun, ade je komen2 -ve.. tp xpe, y -ve tu buat kite lagi tabah :) hehe

xoxo anis

Deqla manjew berkata...

betul tu..tp apapun.. kita buat je la yg baik2 je.. depa nk kata apa pun kata la.. yg dpt dosa tu depa..kita yg dpt pahala.. kan?.... =)

lelamaisara berkata...

betui la tu...memang tak kan ade yg sempurna kan kan...:)

Mrs Velentine berkata...

setuju...

birthday party berkata...

sangaat setuju betul bgt itu :D

Hanif Idrus berkata...

SETUJU>>
Sebab pemikiran manusia ini berbeza!!

Related Posts with Thumbnails