-->

27 Feb 2013

WordLess WedNeday - Quote For ToDay

apa pendapat korang?setuju x dgn quote diatas?

13 ulasan:

  1. setuju
    moga kita semua sentiasa ditabahkan hati menghadapi semua ini...

    BalasPadam
  2. Setuju tapi tuuu bagi yang dengki kat owang je kerja_nye ~

    BalasPadam
  3. setuju. lain org lain pandangan dia terhadap kita kan.

    BalasPadam
  4. Setuju! Ada saja yg tak kena pada mata depa kan kan kan..

    BalasPadam
  5. betul2... setuju tuh.. buatla ape pun, ade je komen2 -ve.. tp xpe, y -ve tu buat kite lagi tabah :) hehe

    xoxo anis

    BalasPadam
  6. betul tu..tp apapun.. kita buat je la yg baik2 je.. depa nk kata apa pun kata la.. yg dpt dosa tu depa..kita yg dpt pahala.. kan?.... =)

    BalasPadam
  7. betui la tu...memang tak kan ade yg sempurna kan kan...:)

    BalasPadam
  8. SETUJU>>
    Sebab pemikiran manusia ini berbeza!!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017