13 Feb 2013

Tazkirah~Jangan SomBonG2


P/s- Jom Jawab Teka-teki kat SINI.. esok lusa aku bgi jwpn, korang just teka nama tempat tu n dari drama mana? hehehe..ada bbrp org dh jwb cuma aku belum approve komen lgi..nanti dh settle ku approve semua komen korang yer..thanks pada yg rajin nk jwb n komen tu hehe..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 ulasan:

Cik Syida berkata...

setuju dengan quoted ni :)

Cik Aini berkata...

betul2...
xdapat apa pun kalo sombong..rugi lagi ada lah.hahaha

Chic Na berkata...

InshaAllah. semoga kita semua dijauhkan dari sifat2 tu.

Arina Shamsul berkata...

moga kita terpelihara dari sifat itu dik...

Deqla manjew berkata...

yup setuju... sombong2 nnti kena campak lombong..hahaha

Cik Nur berkata...

jgn sesekali..bahaya..!

lelamaisara berkata...

semoga kita dijauhkan daripada sifat itu...

Related Posts with Thumbnails