-->

16 Feb 2013

JOZAN HOS RAJA LAWAK MUSIM KE-7

Assalammualaikum..
tak lama lagi Raja Lawak musim ke-7 akan kembali menemui penonton..
Mulai bulan ini Ujibakat Raja Lawak akan dijalankan di seluruh Malaysia termasuk juga dengan Singapura..
Raja Lawak Musim ke-7 juga berbeza dengan musim sebelum ini kerana sudah tiada Chif Besar & Chif Kecik x tahu laa apa pembaharuan untuk musim ke-7 ni..tapi apa yang pasti JOZAN Masih kekal jadi pengacara Raja Lawak untuk musim ke-7 yeayyyy hehehe..
Lagipun kebanyakan org yg tgk Raja Lawak tu sebenarnya nk tgk JOZAN jer pun hehe bukan nk tgk peserta sangat pun haha...hope Juri untuk Raja Lawak 7 biarlah yg berpengalaman jgn ambik yg mgarut-ngarut yg bagi komen ntah apa2 haha..
so nantikan Raja Lawak musim ke-7 =) 

P/s-Selamat Tahun Baru Cina 

10 ulasan:

  1. Eh, mana tau kite tengok raja lawak semata2 nak tengok JOZAN ? Ihiks! ^_^

    BalasPadam
  2. wah.. JoZan still kekal lagi.. JoZan memang terbaik.. Cara diorang mengacara lebih santai..

    BalasPadam
  3. dorang berdua jadik pengacara best sikit hihihi

    BalasPadam
  4. yayyy ada raja lawak. bosan je bila MLM dah habis. hehe..

    BalasPadam
  5. dik..bila tu? ala..akak tak pasang astro lagii kat kuching ni la..uwaaaaa.

    BalasPadam
  6. mmg terbaek la kalo mcm tuh. ini sumer poyo...

    BalasPadam
  7. dapat tgk jozan..! yeayyy..!

    BalasPadam
  8. kalo dorg yg jad pengacara.. peserta lain pun boleh kalah.. hahaha

    BalasPadam
  9. suke kalu diorang jadi pengcara..best..;)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017