16 Feb 2013

JOZAN HOS RAJA LAWAK MUSIM KE-7

Assalammualaikum..
tak lama lagi Raja Lawak musim ke-7 akan kembali menemui penonton..
Mulai bulan ini Ujibakat Raja Lawak akan dijalankan di seluruh Malaysia termasuk juga dengan Singapura..
Raja Lawak Musim ke-7 juga berbeza dengan musim sebelum ini kerana sudah tiada Chif Besar & Chif Kecik x tahu laa apa pembaharuan untuk musim ke-7 ni..tapi apa yang pasti JOZAN Masih kekal jadi pengacara Raja Lawak untuk musim ke-7 yeayyyy hehehe..
Lagipun kebanyakan org yg tgk Raja Lawak tu sebenarnya nk tgk JOZAN jer pun hehe bukan nk tgk peserta sangat pun haha...hope Juri untuk Raja Lawak 7 biarlah yg berpengalaman jgn ambik yg mgarut-ngarut yg bagi komen ntah apa2 haha..
so nantikan Raja Lawak musim ke-7 =) 

P/s-Selamat Tahun Baru Cina 

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 ulasan:

Rosmiza Ali berkata...

Eh, mana tau kite tengok raja lawak semata2 nak tengok JOZAN ? Ihiks! ^_^

Rahmad Mat berkata...

wah.. JoZan still kekal lagi.. JoZan memang terbaik.. Cara diorang mengacara lebih santai..

Che Rosliza Che Mat berkata...

dorang berdua jadik pengacara best sikit hihihi

Chic Na berkata...

yayyy ada raja lawak. bosan je bila MLM dah habis. hehe..

Arina Shamsul berkata...

dik..bila tu? ala..akak tak pasang astro lagii kat kuching ni la..uwaaaaa.

aswadz berkata...

mmg terbaek la kalo mcm tuh. ini sumer poyo...

Hanif Idrus berkata...

Jozan the great!!!!!!

Cik Nur berkata...

dapat tgk jozan..! yeayyy..!

Deqla manjew berkata...

kalo dorg yg jad pengacara.. peserta lain pun boleh kalah.. hahaha

lelamaisara berkata...

suke kalu diorang jadi pengcara..best..;)

Related Posts with Thumbnails