-->

27 Feb 2017

Baca Online Novel Meh Sandar Pada Aku

Baca Online Novel Meh Sandar Pada Aku Karya Novelis Aifa Batrisya, Drama Adaptasi Novel, Drama Meh Sandar Pada Aku Lakonan Aliff Aziz dan Mira Filzah
Baca Online Novel Meh Sandar Pada Aku 

Assalammualaikum..
Nampaknya kali ini giliran Novel Meh Sandar Pada Aku Karya Novelis Aifa Batrisya yang akan didramakan, dan akan disiarkan menerusi Slot Dahlia TV3. Aliff Aziz dan Mira Filzah akan menjadi hero dan heroin Drama Meh Sandar Pada Aku ini. Mira Filzah akan melakonkan watak Afnan Tasneem manakala Aliff Aziz akan melakonkan watak Syed Nadzhan. Jadi sambil - sambil tengok drama ini di TV , boleh juga Baca Novel Meh Sandar Pada Aku secara online, caranya cuma klik saja link kat bawah ini ye. Link tersebut credit untuk blog penulis novel ini, Selamat Membaca.


Sinopsis Novel Meh Sandar Pada Aku

Aku perlukan kau, sebagaimana kau perlukan aku. Tapi kenapa kita tak sedar semua itu? Kata orang, tak kenal… maka tak cinta. Tapi kalau dah kenal, asyik nak menyakitkan hati sahaja… buat apa? -Afnan TasneemDia, gadis yang ceria, jujur cuma kadangkala lurus bendul tak bertempat. Kehadirannya di institusi penyelidikan itu hanya sekadar memenuhi syarat kredit yang diperlukan untuk menyempurnakan pengajian peringkat ijazah pertamanya. Sangkanya, praktikal hanya sekadar bekerja sambil menimba pengalaman awal sebelum tempoh alam pekerjaan yang sebenar. Rupa-rupanya tidak. Berdepan dengan spesies lelaki terancam yang macam bagus seperti penyelianya itu membuatkan hatinya sentiasa berasa panas. Buat itu tak kena, buat ini tak kena. 

Mira Filzah sebagai Afnan Tasneem dan Aliff Aziz sebagai Syed Nadzhan Dalam Drama Adaptasi Novel Meh Sandar Pada Aku, Slot Dahlia, TV3.

Langsung tak ada gaya sedang menjalani praktikal. Asyik kena buli, adalah! Lelaki itu cuma pandai bagi arahan, tapi tunjuk ajar memang tak pernah ada. Matanya pula langsung tak beralih dari skrin komputer setiap kali berkata-kata. Macam bagus sangat!

“Kau letak otak kau kat mana ha? Kat lutut?”




“Kenapa Doktor Syed tanya saya macam tu?”
“Sebab kau buat kerja tak guna otak. Tapi guna lutut!”
Dalam marah, dalam herdik… tanpa sedar nama gadis itu sudah mula ada ruang dalam hati dan akal seorang lelaki bernama Syed Nadzhan yang selama ini dunianya kosong untuk kaum perempuan. Kehadiran Adam Naufal, anak didiknya yang selalu menjadi penyelamat gadis itu dengan senyuman dan bicara tenangnya membuatkan hati Syed Nadzhan yang mula terisi, rasa tergugat.

“Aku apa?”
“Tak ada apa-apa, Doktor Syed...”
“Aku tanya sekali lagi. Aku apa?”
“Errr… Doktor Syed kan handsome! Tentulah Doktor Syed tak suka perempuan macam saya yang biasa-biasa ni. Betul tak?” Tapi rasa itu terhenti apabila mereka akhirnya ditakdirkan untuk duduk serumah. Apakah pengakhiran kisah Afnan Tasneem? Berjayakah dia mengharungi tempoh praktikal di bawah seliaan lelaki itu dengan jayanya? Apakah hubungan sebenar di antara mereka berdua hingga memungkinkan mereka duduk bersama?

3 ulasan:

  1. dah lama tak baca novel....

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #28. blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2017/02/senarai-url-blog-28.html .pemenang akan diumumkan pada 28/2/2017

    BalasPadam
  2. Macam best tapi jarang dah baca novel sekarang. Selalu layan citer korea jer. Hahah.

    Latest from me, http://lynk.my/jlwD

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017