-->

25 Feb 2017

Jep Sepahtu & Sari Yanti Selamat Bernikah

Jep Sepahtu dan Sari Yanti Sah Bergelar Suami Isteri Dengan Sekali Lafaz
Jep Sepahtu dan Sari Yanti Sah Bergelar Suami Isteri

Assalammualaikum..
Masa tengok Facebook sebentar tadi baru dapat tahu yang Jep Sepahtu dan Sari Yanti dah selamat bernikah. Tak sangka pula, sebab perkahwinan mereka berdua ini tidak dihebohkan tup tup sudah bernikah. Apapun tahniah buat Jep dan juga Sari Yanti, akhirnya kahwin juga Jep dengan pilihan hatinya yang sememangnya cantik dan comel iaitu Sari Yanti. Jep dan Sari Yanti selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz beserta mas kahwin bernilai RM 1000 bersama tujuh dulang hantaran berbalas 9. 
Majlis Akad Nikah Jep dan Sari Yanti #JepSari
Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin atau popular dengan gelaran Jep Sepahtu kini sah bergelar suami kepada Sari Yanti Mohamad Nazari pada jam 11.50 pagi di majlis pernikahan mereka yang diadakan di  Mercu Mustapha Kamal, Petaling Jaya dan majlis akad nikah ini disempurnakan oleh jurunikah iaitu Ustaz Nazmi. Ramai sanak saudara dari kedua belah pihak serta rakan-rakan artis kedua pengantin seperti Nazim Othman, Indan Ladyana, Mark Adam, Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah, Dato' Hattan, Alif Satar dan ramai lagi turut hadir memeriahkan lagi suasana perkahwinan mereka.
Pernikahan Sari Yanti dengan Jep Sepahtu
Manakala, pengapit Jep pula terdiri daripada Tauke Jambu, Mark Adam, Rahim Sepahtu, Pak Ya, Shuib, Ropi Cecupak dan juga Ebby Yus.  Manakala, Elfira Loy pula turut mengiringi Sari Yanti sebagai pengapit bagi pengantin perempuan. 
Jep Sepahtu dan Sari Yanti Selamat Diijabkabulkan pada 25 Feb, Jep dan Sari Yanti Selamat Bernikah
Gambar - gambar Majlis Pernikahan Jep Sepahtu dan Sari Yanti ini credit to FB Sinar FM.

5 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017