-->

17 Feb 2017

Sinopsis Drama Nahu Rindu (Zehra TV3)

Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra TV3

Assalammualaikum..
Drama Nahu Rindu akan mula bersiaran di Slot Zehra Tv3 pada 16 Februari ini menggantikan Drama Jejak Karmila yang telah tamat episodnya. Drama ini dilakonkan oleh Aeril Zafrel, Ummi Nazeera, Syazwan Zulkifly, Shuhanty, Shazuwan Hassan, Zulin Aziz, Putra Amaris, Marisa Yasmin, Fauziah Nawi, Zulkifli Ismail, Amirul Faqeem dan ramai lagi. Drama 13 episod ini diarahkan oleh Eoon Shuhaini dan diterbitkan oleh Country & Universal Sdn Bhd serta Electrovation Sdn Bhd. Nampaknya Aeril Zafrel dan Ummi Nazeera bergandingan sekali lagi selepas sukses dengan Drama sebelum ini iaitu Patahnya Sebelah Sayap. Nampak macam menarik je drama ni kan, apa pun jom tengok sinopsis drama ini kat bawah ye.
Sinopsis Drama Nahu Rindu Slot Zehra TV3

Segalanya berubah apabila Kasyaf meninggal dunia ketika dalam perjalanan untuk ke perkahwinannya bersama Nazira. Ibu Kasyaf yang cacat penglihatan tidak tahu bahawa Kasyaf telah pun meninggal dunia. Berita kematian Kasyaf dirahsiakan oleh suaminya sendiri kerana tidak mahu kesihatan isterinya terjejas. Nazira yang masih tidak dapat melupakan Kasyaf pergi bercuti di sebuah chalet dengan kawan rapatnya Dina. Suatu hari, Nazira bertembung dengan Fateh yang seiras Kasyaf. Dia mula jatuh hati tetapi Fateh telah pun berumah tangga. Apa yang bakal berlaku seterusnya?.
LAGU TEMA / OST NAHU RINDU
Tajuk Lagu : Mencintai Kamu
Artis : Aepul Roza (Drama Band)

2 ulasan:

  1. Gandingan yang sama seperti drama yang dulu kan. Mungkin sebab mereka serasi bersama berlakon. Siqah jarang tengok drama malam. Hee

    BalasPadam
  2. CCL Peminat aeril zafrel ..confirm akn follow episod cita ni sampai ending

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017