-->

28 Feb 2017

Nabil Interview Artis Hollywood Di Oscars 2017

Nabil Ahmad, Nabil Raja Lawak inteview Artis Hollywood Di Anugerah Akademi Ke 89 (Oscars 2017)
Nabil Interview Artis Hollywood Di Oscars 2017

Pelawak Nabil Ahmad kini berada di Los Angeles sebagai hos karpet merah untuk Anugerah Akademi ke-89 (Oscars). Hasrat Nabil untuk menemubual beberapa bintang ternama Hollywood tercapai selepas menunggu beberapa jam di karpet merah tersebut. Antara selebriti yang berjaya ditemui Nabil antaranya Jackie Chan, Mario Lopez, Nicole Kidman dan Salma HayekNabil yang dihubungi oleh HBO secara langsung menerusi panggilan video berkata misi mendapatkan selebriti untuk ditemubual bukanlah satu perkara yang mudah.



"Suasana di karpet merah sangat meriah dan saya berpeluang untuk melihat sendiri artis antarabangsa lalu dihadapan saya."Memang tak mudah nak menemubual mereka tetapi saya bersyukur kerana berjaya mendapatkan Nicole Kidman dan Salma Hayek."Saya cuba juga untuk dapatkan Emma Stone dan Ryan Gosling namun tidak berjaya."Apa yang saya boleh katakan ini merupakan pengalaman pertama yang hebat dan saya takkan lupakan sampai bila-bila," katanya. Sumber -> Astro Gempak


- Sebelum ini Paknil yang jadi hos karpet merah Oscars tu, kali ni giliran Nabil pula, tahniah Nabil, sampai ke Hollywood gitu. Filem La La Land Lakonan Emma Stone dan Ryan Gosling turut menang banyak anugerah dalam Oscars 2017. Boleh baca Review dan Sinopsis Filem La La Land Disini --> Klik SiNi..

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017