-->

20 Mac 2016

Keputusan Pemenang Anugerah Drama Festival KL 2016

Senarai Pemenang Anugerah Drama Festival KL 2016 (DFKL2016)


Assalammualaikum..
Berakhir sudah Anugerah Drama Festival KL 2016 Yang menyaksikan Drama Kau Aku Kita menang besar. Ada 9 Kategori yang dipertandingkan dan 6 daripadanya dimenangi menerusi drama Aku Kau Kita. Dasyat kan penangan drama ni, dah 3 kali DFKL ni dianjurkan, tahun pertama drama Love You Mr Arrogant menang besar, tahun seterusnya dimenangi oleh Drama Rindu Awak 200% dan tahun ni giliran drama Kau Aku Kita. Fizie Hot Fm, Amyra Rosli dan Fattah Amin menjadi Hos DFKL tahun ni, Apapun jom tengok Senarai Penuh Pemenang DFKL2016 kat bawah ni k..
Pemenang Anugerah DFKL 2016

1. Atress/Pelakon Wanita Pilihan 
Janna Nick ( Drama Kau Aku Kita) 

2. Aktor/Pelakon Lelaki Pilihan 
Saharul Ridzwan ( Drama Kau Aku Kita) 

3. Drama Pendek Pilihan 
Kembara Si Kecil 

4. Skrip Pilihan 
Rehal Nuharis (Kau Aku Kita) 

5. Pengarah Pilihan 
Azman Hj.Yahya (Kau Aku Kita) 

6. Antogonis Pilihan 
Ruhainies ( Hello Mr.Prefect) 

7. Pasangan Pilihan 
Saharul Ridzwan & Janna Nick ( Kau Aku Kita) 

8. Lagu OST Pilihan 
Mungkin Kamu (Sissy Iman- OST Eksprimen Cinta) 

9. Drama Pilihan 
Kau Aku Kita

Jom Baca ni jugak --> 5 Tempat Paling Best Di Korea..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017