-->

9 Apr 2017

Sinopsis Telemovie Beringin Lakonan Sara Ali

Sinopsis Telefilem Beringin, Telemovie Beringin, Seram, Misteri, Senarai Pelakon Telemovie Beringin, Pelakon, Sara Ali, Nik Mathilda, Niezam Zaidi, Zarina Zainuddin,
Sinopsis Telemovie Beringin Lakonan Sara Ali

Assalammualaikum..
Telefilem Beringin akan disiarkan di Slot Citra Exclusive di Astro Citra dan Mustika HD pada 8 April ini.Telemovie Beringin ini dilakonkan oleh Sara Ali, Nik Mathilda, Niezam Zaidi, Zarina Zainuddin dan ramai lagi. Telemovie ini diarahkan oleh Dhojee dan juga Hazo Mahayuddin serta diterbitkan oleh The R&D Studio | Yelo Pictures. Sekali sekala seronok juga tengok telemovie yang bergenre seram dan misteri ini. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie Beringin ini dibawah ye..

Sinopsis Telemovie Beringin

Nisa yang baru sedar dari koma dihantar ke sebuah sekolah berasrama oleh makciknya. Disitu dia sering mengalami kejadian aneh dan kejadian itu ada kaitan dengan sebuah pohon beringin misteri di sekolah itu. Selain itu Nisa juga sering keseorangan kerana susah untuk berkawan dengan orang lain sehinggalah dia bertemu dengan salah sorang pelajar, ketika dia berehat di atas pokok Beringin itu. Siapa sangka yang kawan baru Nisa itu bukanlah manusia dan menginginkan Nisa menjadi korban seterusnya di pohon beringin itu. Apa yang bakal berlaku seterusnya. Dapatkah Nisa menyelamatkan dirinya?.

5 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017