-->

2 Apr 2013

My Latest NoveL

Assalammualaikum..
Fuhhh dah lama x beli dan baca novel..berbulan lamanya or bertahun gak hehehe akhirnya setelah sekian lama menanti ada gak peluang membaca novel hehehe..rindu nyer nak membaca novel..sekarang ni dalam proses membaca Novel ni..hehehe best jugak cite die..nanti dh hbis baca aku buat review..

Novel karya Mimie Afinie..aku mmg suka baca karya Mimie Afinie ni..novel die yg sebeum2 ni semuanya best2..Novel ni aku akan baca lepas habis novel yg pertama tadi..

Novel ni ramai yg cakap best..hehe aku baru nak baca..mesti ramai yg dah baca novel ni kan...
itulah senarai2 Novel aku yg terlatest hehehe dh lama x baca novel..rindu plak...

P/s~Bulan April nanti ingat nk buat segmen sempena besdayku nanti hihihi ada sape2 nk sponsor segmen den nti x???tpi semuanya masih dalam peringkat perancangan jer..

9 ulasan:

  1. wahhh menarik ni.. tgk kulit buku pun mcm best jek isi dlmnya.. hope mcm tu la...nnti share la bila abis baca.. huhu

    BalasPadam
  2. zmn skola menengah sy memang gila novel, smpi x makan kusyuk baca novel :D

    BalasPadam
  3. byknye novel sis banu
    pinjam laaa

    BalasPadam
  4. Maid tu mmg best kot.!
    Nur sampai jatub cinta dengan mr.F tau..
    hahahah

    BalasPadam
  5. akak pun lama giler dah tak baca novel dik..heheh.

    BalasPadam
  6. rajin baca novel kan..tak mcm ayu, suka baca kulit novel jek...hihi~

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017