-->

2 Apr 2013

Review NoveL CiNta BeRSaiZ XXL

Assalammualaikum..
Aku baru saja selesai baca Novel diatas ni..hasil karya Aliesha Kirana..best novelnyer sbb ianya adalah realiti yg terjadi masa kini..sebelum apa2 jom layan sinopsis novel Cinta Bersaiz XXL ni..
Sinopsis
Sinopsis diatas credit to BLOG Aliesya Kirana..

Dari sinopsis diatas korang dah leh tahu camne jalan ceritanyer kan...apapun bila baca novel ni mmg automatik akan kagum dgn watak Hadif Harith ni..dah laa sempurna dari segala segi n ramai perempuan tergilakan die tapi die terima isterinya seadanya..fuhh mmg bertuah si Adeeba tu..agak2 kalau di alam realiti wujudkah lelaki macam Hadif Harith ni??nak jumpa sorang pun susah gamaknyer hehehe..suka dengan jalan cerita novel ni..bila sesuatu yang agak mustahil terjadi dimungkinkan terjadi hehehe..memang enjoy membacanya..tak rugi lah kalau beli hehe..dari segi cover novel die pun cantik jalan cerita pun okey..so berbaloi membacanya..aku review simple2 jer hiihihi..aku bagi 4 bintang dari 5 bintang...

12 ulasan:

  1. Macam menarik jer.. Kena gi usha2 la nampak gaya nih.. =)

    BalasPadam
  2. menarik cerita ni..suka2.insha Allah nak baca gak.salam ziarah

    BalasPadam
  3. Akak pun sukaaa sangat cerita nie. Tapi, orang macam Hadif tu, memang wujud. Percayalah.

    BalasPadam
  4. wahhh.. kat dunia realiti agaknya ada tak lelaki yg macam Hadith tu. :)

    BalasPadam
  5. comel jek kulit buku... menarik hati nk baca... ;p

    BalasPadam
  6. Saya dh baca lebih dari 4 kali. ... Serius memng x bosan, tambah seronok membacanya adalah

    BalasPadam
  7. Saya dh baca lebih dari 4 kali. ... Serius memng x bosan, tambah seronok membacanya adalah

    BalasPadam
  8. saya baca buku novel ni dh nk masuk 4 kali, serius x bosan, tambah lgi seronok adalah. Memang terbaik

    BalasPadam
  9. saya x baca lg novel ni.. tgk shazan kata baca 4 kali teringin la juga... heeee... sy dh lama stop baca novel... x sempat...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017