16 Apr 2013

Top 6 BiNtaNG PaLiNG PoPuLaR 2012-ABPBH

Assalammualaikum..
Sape beli paper Berita Minggu tadi? itulah jumlah undian 6 artis yang tertinggi untuk ABPBH yg berlangsung baru2 ni..kalau tengok jumlah undian Shaheizy Sam memang agak jauh jugak laa dgn Aaron dan Zizan..n artis wanita yg berjaya masuk senarai adalah Neelofa dan Farah Fauzana..fuhh byk gak undian untuk Neelofa kan..dasyat la kelab2 peminat diorang..salute dgn kelab peminat Shaheizy Sam..strategi undian diorang berjaya memastikan Sam menang ABPBH buat kali kedua walaupun bukan secara berturut-turut..sengit juga undian walaupun undian agak jauh tapi masih mudah untuk dikejar..satu lagi sesetengah artis  ada banyak kelab peminat bermacam-macam nama ada..tapi sayangnya semuanya x bersatu hati. Lagi satu mmg bukan rezeki kan jadi x boleh buat apa..ni dia senarai top 6..
1-Bintang Paling Popular~> Shaheizy Sam (79,656) undian..
                                     2~>Aaron Aziz (68,205) undian
                                     3~>Zizan Razak (55,036)undian
                                     4~>Neelofa (45,174)undian
                                     5~>Adi Putra (24,981)undian
                                     6~>Fara Fauzana (9,420)undian..

P/s-meriah twitter dgn ucapan2 besday dari peminat untuk Zizan esok (15April) sampai trending kt twitter tu..dasyat2...gambar diatas credit to FB.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 ulasan:

Che Rosliza Che Mat berkata...

jauhnya beza sam gan zizan....mungkin rezeki sam tahun nie...besok birthday zizan ke...

Chic Na berkata...

apepun sam tetap juara. ;)

Farah Waheda Wahid berkata...

tahniah kepada mereka2 semua...

lelamaisara berkata...

Wah neelofa pon boleh tahan jugak ek...tahniah la yek

Deqla Manjew berkata...

haha.. nealofa pun tersenarai? mmg tak sngka la...huhu...

Mrs Velentine berkata...

zizan no.3 happy birthday zizan

Mrs Velentine berkata...

zizan no.3 happy birthday zizan

Nyue berkata...

happy besday zizan :))

Cik Nur™ berkata...

nealopa..??
grrr....

Cik Aini berkata...

tahniah tuk sam..mungkin rezeki zizan next year kot :)

N.Aima K berkata...

fuh dasyattt

9n0L4 berkata...

ooooooooo kirenye befday same bulan la dgn zizan ye banu. hehe.

Related Posts with Thumbnails