-->

16 Apr 2013

Top 6 BiNtaNG PaLiNG PoPuLaR 2012-ABPBH

Assalammualaikum..
Sape beli paper Berita Minggu tadi? itulah jumlah undian 6 artis yang tertinggi untuk ABPBH yg berlangsung baru2 ni..kalau tengok jumlah undian Shaheizy Sam memang agak jauh jugak laa dgn Aaron dan Zizan..n artis wanita yg berjaya masuk senarai adalah Neelofa dan Farah Fauzana..fuhh byk gak undian untuk Neelofa kan..dasyat la kelab2 peminat diorang..salute dgn kelab peminat Shaheizy Sam..strategi undian diorang berjaya memastikan Sam menang ABPBH buat kali kedua walaupun bukan secara berturut-turut..sengit juga undian walaupun undian agak jauh tapi masih mudah untuk dikejar..satu lagi sesetengah artis  ada banyak kelab peminat bermacam-macam nama ada..tapi sayangnya semuanya x bersatu hati. Lagi satu mmg bukan rezeki kan jadi x boleh buat apa..ni dia senarai top 6..
1-Bintang Paling Popular~> Shaheizy Sam (79,656) undian..
                                     2~>Aaron Aziz (68,205) undian
                                     3~>Zizan Razak (55,036)undian
                                     4~>Neelofa (45,174)undian
                                     5~>Adi Putra (24,981)undian
                                     6~>Fara Fauzana (9,420)undian..

P/s-meriah twitter dgn ucapan2 besday dari peminat untuk Zizan esok (15April) sampai trending kt twitter tu..dasyat2...gambar diatas credit to FB.

12 ulasan:

  1. jauhnya beza sam gan zizan....mungkin rezeki sam tahun nie...besok birthday zizan ke...

    BalasPadam
  2. apepun sam tetap juara. ;)

    BalasPadam
  3. Wah neelofa pon boleh tahan jugak ek...tahniah la yek

    BalasPadam
  4. haha.. nealofa pun tersenarai? mmg tak sngka la...huhu...

    BalasPadam
  5. zizan no.3 happy birthday zizan

    BalasPadam
  6. zizan no.3 happy birthday zizan

    BalasPadam
  7. tahniah tuk sam..mungkin rezeki zizan next year kot :)

    BalasPadam
  8. ooooooooo kirenye befday same bulan la dgn zizan ye banu. hehe.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017